De ce trebuie sa ne injectam zilnic cu acest drog?


LA MULTI ANI TUTUROR!

Va doresc din inima sa aveti un an mai bun, sau si mai bun, sa fiti sanatosi sa va mearga totul ca pe roate, sa fiti bucurosi si mai ales, sa fiti VOI! Da, sa fiti doar voi insiva si nimeni altcineva, chiar daca uneori dorinta de a fi altul mai bun, altul mai sus-pus, altul mai bine-vazut, altul mai mult decat esti  tu, este acerba.

Poate ca la o prima vedere pare greu de crezut ca uneori incercam sa fim sau sa parem ceea ce de fapt nu suntem. Poate ca tehnologia de ultima generatie nu ne mai da pace, ne-a invadat pur si simplu si s-a injectat in noi insine mai rau ca un drog. Ceea ce vad zilnic pe Facebook, imi pare mai mult o intrecere intre oameni, da intre noi oamenii, pentru ca de cele mai multe ori tind sa ma includ in aceeasi categorie. Parca ne-a acaparat total renumitul site de socializare, parca nici nu mai stim ce postam; de ce nu gandim oare inainte sa postam ceva, indiferent daca e vorba de fotografii, comentarii, sau statusuri…am ajuns sa fim ceva de genul, daca unul mananca un rahat, trebuie sa-l mancam si noi tot pe acelasi, sau macar ceva cat mai apropiat de al lui poate, poate are acelasi gust.

Din nefericire, pentru unii a inceput sa devina din ce in ce mai dificil sa isi poata pune o limita, sa aiba bunul simt de a se opri intr-un anumit moment.

Ce am invatat eu pe pielea mea din toate astea? Ca toate aceste fotografii nevinovate iti pot aduce repercusiuni destul de grave. Asa-i ca pare greu de crezut? De ce spun asta…pentru ca nu toate persoanele care folosesc acest site de socializare sunt oameni buni la suflet; chiar deloc unele dintre ele! De asta ma trezesc cu news feed-ul plin de statusuri rautacioase scrise de invidiosi, si mai stiu eu de ce alti oameni plini de manie si cu sufletul negru. Si uite asa toate astea, gandurile negre ale unora se acumuleaza ca o forta malefica asupra a ceea ce postam noi restul si de aici incepe prapadul. Pai cum ce prapad? Uite unul asa de se aduna una alta toate pe capul tau, de parca ti se pare ca toate oalele rele se sparg la tine, de parca numai tie iti merg toate pe dos s.a.m.d. Nu-s nebuna si nu zic c-o fi numai de la Facebook, doar ca uneori ajungi sa te gandesti la multe lucruri, iar eu sunt genul de om care cauta in continuu explicatii pentru orice se intampla. Si nu ma las pana nu le pun de la stanga la dreapta si invers, pana nu le gasesc un sens celor intamplate, sensul ala al meu si numai al meu, dar un sens care sa nu-mi dea niciodata cu virgula. Si zau ca asa e cum zic! Exista doar acea diferenta ca nimic, dar nimic nu poti simti la fel vazand la altul de langa tine, pana nu ti se intampla tie acel ceva, pana nu tragi tu pe pielea ta totul; iti pare rau si de altul, suferi poate langa el o zi, doua, dar pana ce nu o patesti tu, nu e acelasi lucru niciodata!

Pentru mine a fost un an greu, poate cel mai greu de pana acum din multe puncte de vedere; am invatat lectii, mi le-am insusit, am cautat permanent explicatii si pe cele mai multe le-am si gasit. Am invatat inca odata ca rautatea si invidia omului aduce lucruri groaznice dupa sine; si tot incerc sa insuflu asta de atata timp si altora insa fara succes…am invatat ca trebuie sa apreciez si mai mult ceea ce am, atat cat am si sa nu-mi doresc altceva mai mult decat sanatate pentru mine si familia mea; am inteles pe propria piele ca totul se poate narui intr-o clipa si ca viata e doar una din pacate; am invatat ca trebuie sa pretuiesc fiecare moment alaturi de cei dragi si sa-l fac miere; am invatat ca niciodata nu ai nevoie de fapt de mai mult decat ai…in fond, oare ce folos? Ce folos daca nu ai sanatate, daca nu te poti bucura de toate, daca totul e fara rost?

Poate macar anul acesta vom fi mai buni, mai simpli, mai sufletisti, mai darnici…

UN AN LINISTIT CU BUCURIE SI DARUIRE DIN SUFLET VA DORESC!

Lasă un răspuns

