Un nou record stabilit azi!


„Hey, hey, hey, yupiii iei, yupiii yooo”!🙂 Habar n-am daca am scris corect dar nici nu mai conteaza prea tare atunci cand sunt mega-fercita!🙂

Dupa o zi in care nu am alergat deloc pe teren pentru ca a batut un vant naprasnic si simteam ca imi intra si imi iesea din toate urechile, azi am zis ca e musai sa recuperez, avand in vedere ca de vreo saptamana si jumatate ramasesem la un numar de 20 de ture. In plus, ieri recunosc ca am mancat o felie de tort, asa ca pentru felia aia am zis ca e musai sa alerg in plus ca sa o „dau jos”.🙂 Ca asa se zice, nu?🙂 Ok, zis si facut!

Dupa o plimbare cu sotul prin natura si pe camp si dupa ceva poze, am ajuns un pic molesita acasa din cauza soarelui si am zis ca ma odihnesc un pic, apoi o „tai” la teren. Am ajuns pe la ora 19:00 si mi-am zis ca sper ca azi sa reusesc sa depasesc cele 21 de ture alergate. Si da-i si trage, si da-i si trage…ma gandeam… bagami-as tort mi-a trebuit, na acum alearga Aura! Si ma rugam sa mai pot inca una, si inca una, si inca una. Si-am putut! Spre uimirea mea, am reusit din nou! Si am alergat nici mai mult, nici mai putin de 30 de ture de teren! :)YUHUUUUUUUUUUU!!! Mi-am facut o cruce, i-am multumit lui Doamne – Doamne ca am reusit si am plecat inapoi acasa fericita maxim!

Mai nou, am o singura problema…am inceput asa sa ma plictisesc un pic tot inconjurand terenul ala si mie nu prea imi place sa-mi bag castile in urechi si sa ascult muzica. Nu le suport!😀 Dar in timp ce alerg ma gandesc la de toate, imi trec prin minte tot felul de lucruri, imi gasesc linistea sufleteasca, vorbesc cu mine insami, simt ca ma eliberez, simt ca ma relaxez psihic…pentru mine terenul asta de langa casa a inceput sa insemne mult fara sa-mi dau seama…usor, usor a inceput sa imi „cunoasca” gandurile, secretele, temerile, bucuriile, nedumeririle, asteptarile, s.a.m.d. Ba mai mult decat atat, in seara asta am apucat sa observ de pe teren, pentru ca am stat mai mult decat de obicei si apusul soarelui!🙂 A fost splendid! M-am bucurat tare!🙂

Intr-o luna si vreo 2 zile am reusit sa ucid vreo 6 kilograme si asta fara sa fac foamea! Sunt multumita! Dar mai ales, sunt multumita de mine pentru ca am reusit pentru prima data sa scap de niste kile mai mult prin sport decat prin facut foamea! Sper sa fie totul bine, ma rog sa-mi tina Dumnezeu obiceiul si sa nu ma las de alergatul pe teren!🙂

Doamne ajuta!!!

V-am pupat! Week-end placut in continuareeeee!🙂

11262950_1107264295957512_1115921277_n

                                                             11267648_1107264332624175_1593396722_n

                                                 11329664_1107264302624178_72396971_n

10 thoughts on “Un nou record stabilit azi!

Lasă un răspuns

