Se poate domne! Se poate!


Si uite asa a mai trecut un week-end si uite asa a mai trecut inca o zi de alergare pe teren. Si ma gandeam ca daca v-am aratat cum arat dupa 15 ture de teren, atunci e musai sa vedeti cum arata moaca mea si dupa 20 de ture de alergare🙂.

11275610_963297690360706_1028175721_n

Pe bune ca nu scriu aceste „posturi” pentru a ma lauda, departe de mine gandul asta; ci pur si simplu mai degraba pentru a ma incuraja pe mine insami. E ca si cum mi-am acordat singura o diploma de merit pentru un nou record stabilit si uite vreau s-o agat aici in cui pe blogul meu. Si de fapt, recordul meu actual e chiar de 21 de ture! Doar ca in seara asta am plecat un pic mai tarziu pe teren, deja se cam intunecase si am zis ca imi ajung 20. Cum ma simt? Bai fratilor jur ca ma simt al naibi de bine dupa ce alerg si ma rog asa de tare sa-mi tina Dumnezeu obiceiul asta pentru mult, mult timp de acum inainte! Si sincer, nu imi vine sa cred ca m-a tinut si atat…avand in vedere ca joia care vine implinesc o luna de zile de cand alerg zilnic pe teren. Am facut o singura data o pauza de 2 zile, in seara in care am fost la coafor pentru ca am ajuns prea tarziu acasa si de Sf. Constantin si Elena pentru ca era ziua mea si am petrecut in familie. In rest da, pot sa spun cu mana pe inima ca m-am tinut de treaba si ca sunt mandra de mine!

Am inceput cu doar 2 ture de alergare de teren de fotbal

Da, ati vazut bine! Doar 2 ture am fost in stare sa alerg in prima mea zi in care am decis ca e cazul sa ma apuc de sport. In ce hal aratam dupa acele 2 ture si alea chinuite vai de mama lor? Oh Doamne nu vreti sa stiti! Eram pur si simplu terminata si ma simteam ca o mamaie de 80 de ani, fara sa glumesc. Ce-i drept aveam cateva luni bune de cand ma lasasem de sala, mai pusesem si cateva kg dupa sarbatorile de Paste, asa ca…tacamul era complet al naibi pentru o mare gafaiala pe cinste. Ok, eram clar pe punctul de a renunta chiar dupa prima tura de alergare. Am zis ca in veci nu voi reusi sa alerg mai mult la cum ma comportasem dupa cele doua ture. Insa a doua zi, am luat-o de la capat si cu chiu cu vai, am reusit sa fac 4 ture de teren. Apoi, de la o zi la cealalta am inceput sa cresc si sa ajung in prezent la cele 21 de ture de alergare fara pauza intre ele, fara prea mare efort si mai ales fara sa gafai dupa ce ma opresc. Nu a fost greu, A FOST AL DRACU’ DE GREU!!!

Va astept si pe voi!

Tot punand postarile cu mine pe facebook si check-in-urile de la terenul de fotbal, mai multe prietene m-au tot felicitat si mi-au spus ca si-ar dori sa aiba si ele ambitia mea si ca ar vrea sa se apuce de sport alaturi de mine. Ba mai mult decat atat, chiar m-au intrebat daca sunt de acord sa vina sa alergam impreuna. BINEINTELES!!! Si acest articol as vrea sa fie un fel de invitatie pentru toate fetele si prietenele de pe facebook care isi doresc sa ma insoteasca. Sincer va zic ca uneori chiar mi-e putin urat asa sa tot alerg singura de nebuna…mi-ati face un mare bine daca mi-ati tine companie. Ba mai mult decat atat ne-am incuraja una pe alta si timpul ar trece mai usor! Asa ca dragile mele, va astept cu tot dragul sa „nenorocim” impreuna acest teren de fotbal care ne sta tot timpul la dispozitie!!!🙂

Sport fara dieta = 0 rezultate

Ati tot auzit si voi probabil ca si mine pe la televizor, pe facebook si peste tot ca degeaba tii diete daca nu faci si sport, sau ca, degeaba faci sport si te rupi tu in doua, daca nu tii si dieta, sau daca macar nu reusesti sa mananci sanatos! Uite ca eu le-am incercat pe astea doua de fiecare data SEPARAT. Si da, asa e, nu prea am avut rezultate pentru un timp indelungat. Acum e pentru prima data cand am zis ca e cazul sa „lucrez” cu ambele. Asa ca, incerc si diete, sau experimentez mancatul sanatos, dar adaug si sportul. Si rezultatele se observa sa stiti!

Dar despre ceea ce mananc in prezent si cum incerc sa mai scap de cateva kilograme, va voi povesti in urmatorul articol. Am pregatit chiar si o reteta sanatoasa pentru voi!🙂

V-am pupat! Si nu uitati! VA ASTEPT SA ALERGAM IMPREUNA!😉

Lasă un răspuns

