Sunteti PRO sau CONTRA?


In ceea ce ma priveste sa dea naiba daca exista dieta pe care sa nu o stiu, cura de slabire de care sa nu fi auzit vreodata, trucuri magice in ale slabitului pe care sa nu le fi experimentat macar o data in viata, retete culinare sanatoase cu ajutorul carora poti slabi rapid si usor, pe care sa nu le fi pus in practica acasa, s.a.m.d. Ok, cu teoria stau bine ce pot sa zic; dar ce ma fac cu practica? Ca mai tot timpul incerc sa pun in practica, ma tine ce ma tine treaba asta, dupa care iar dau o mare buleala…

Si totusi…acum ma aflu in perioada mea de glorie (ha, ha, ha, ha)🙂, asa ca te rog frumos draga Aura, sa nu vorbim aici si mai ales acum despre lucruri pesimiste, da?🙂 Tocmai urmeaza sa alergi alea 12 ture de teren dupa care vei gafai maxim de tare, asa ca ce-i aia „buleala” ?😀

Ziceam ca fac tot posibilul sa incerc sa mananc sanatos (sau CAT mai sanatos) si ma tot gandeam la partea asta cu renumitul si discutatul aliment CARNEA. Da, carnea! Uite ca eu de carne nu pot sa ma las desi am avut o perioada de 4 luni (mult prea lunga pentru mine) in care nu am mancat acest aliment „minune”. Cum ma simteam atunci? Intr-un cuvant „BLEAGA”; parca eram lesinata si cazuta in toate directiile; parca ameteam la tot pasul si nu aveam vlaga in mine. Cu toate astea sunt convinsa ca rau nu mi-a facut acea perioada in care nu am mai mancat-o.

Acum ce sa zic? Si despre carne am tot citit diverse lucruri rele si nu ma apuc acum sa le insir aici pentru ca sunt convinsa ca stiti si voi mai bine „rautatile” ei. Si da, sunt convinsa ca asa este si ca astia au dreptate atunci cand o denigreaza. Si totusi? Chiar ne-o face atat de rau o bucatica de carne acolo? Eu una, in ultima perioada m-am pus pe mancat mult piept de pui (ca sa nu va mai zic ca este „preferatul” meu, il ador nu altceva!) caci vorba aceea este cel mai slab si are cele mai putine calorii. Nu-mi place deloc partea asta a puiului recunosc sus si tare, insa incerc sa il fac sa imi placa cumva. Astfel, incerc sa il gatesc cum imi trece mie mai bine prin minte, doar, doar sa alunece ceva mai usor pe gat.😀 Cam asta am mancat si acum vreo doua ore…piept de pui cu ceva ierburi aromate; am fost prin gradina, „am facut putin piata” si m-am intors sa gatesc minunatul piept de pui pentru cina. V-am facut si voua cateva poze, nu de alta dar poate va e dor de-un piept de pui slab🙂. Glumesc…cine ar da niste mititei pe un piept de pui, oare?🙂

11212353_1093374847346457_1601280579_n

11251584_1093374857346456_34981278_n

11212330_1093375000679775_2120551852_n

11253852_1093374957346446_393075565_n

Hai ma c-arata bine, ce ziceti? Aaa, trebuie sa mentionez faptul ca nu am folosit nici o picatura de ulei! Si totusi chiar a iesit super-gustos, serios!🙂 Eu zic ca n-om muri daca mai mancam si carne asa din cand in cand…ma rog, la mine e cam zilnic…voi ce cantitate de carne mancati zilnic/saptamanal? Sunteti de acord cu ea sau nu? Eu zic ca fiecare aliment lasat pe pamantul asta are si el treaba lui si ca din fiecare organismul are de acumulat cate ceva bun. Parca atunci cand mananci niste carne devi dintr-o data mai puternic, mai fortos, nu?🙂

O saptamana minunata si linistita va doresc!

V-am pupat! Am fugit la alergat! Mi-a promis al meu sot ca in seara asta ma insoteste…merg sa vad daca nu cumva s-a razgandit intre timp!🙂

9 thoughts on “Sunteti PRO sau CONTRA?

  1. La carne? Adică la carne dacă suntem pro sau contra? Răspuns: cu moderație.

    Prima parte a articolului era despre mine. Glumesc. Dar exact așa aș fi spus și eu pentru că și eu sunt enciclopedie ambulantă în ceea ce privește dietele, rețetele sănătoase… etc. Mie pieptul de pui îîmi iese d-e-l-i-c-i-o-s. Am o tigaie specială foarte grea, cu striații puternice, tigaia e de teflon. Bat bine pieptul de pui, îl condimentez, pun foarte puțin ulei (câțiva stropi) pe carne și îl pun în frigider așa. De obicei fac câteva bucăți, așa că le suprapun. Cu câteva minute înainte de a mânca, încing tigaia cu pricina fără să pun nici un fel de grăsime și pun pieptul de pui. Îl acopăr, dar ultimul (aprox) minut îl las descoperit. E delicios și fraged și hipo-caloric.
    În rest nu îmi place pieptul de pui pentru că e prea sec.

  2. Eu zic ca la paine ar trebui renuntat. La fel ca si in cazul carnii de porc (sau macar rarit). Pestele este foarte bun, la fel ca si curcanul. In rest legumele si fructele sa curga din belsug🙂 Si sport, uitasem..

Lasă un răspuns

