Noutati, noutati, noutati!


De ce? Pentru ca intotdeauna am fost omul care s-a plictisit de acelasi lucru, intotdeauna mi-a placut sa fac ceva NOU pentru a iesi din monotonie, intotdeauna am ales calea cunoasterii in profunzime si intotdeauna mi-a placut sa gasesc ceva NOU in acel ceva, sau cineva! De ce sa te plafonezi? De ce sa nu iti depasesti tot timpul limitele? De ce sa nu incerci sa exersezi ceva nou? De ce sa nu iti propui ca in fiecare zi sa o iei din nou si din nou de la capat? De ce sa nu dai viata acelui lucru care „murise” de mult? De ce sa nu incerci sa te descoperi pe tine insati din nou si cu fiecare zi mai mult si mai mult? De ce sa nu accepti ca trebuie s-o iei de la capat? De ce sa nu ai speranta ca totul va fi si mai bine si ca totul va fi exact asa cum ai visat? De ce unii spun ca sunt prea in varsta, sau ca le-a trecut timpul si nu mai pot face nimic? De ce accepta unii sa priveasca totul cu acei ochelari de cal ce nu le dau voie sa priveasca in jur si in viitor? De ce nu facem mai mult pentru dorintele si visurile noastre?  De ce suntem invidiosi pe ideile altora? De ce nu vrem sa acceptam ca nu tot timpul avem DREPTATE? De ce ne este atat de greu sa ne acceptam limitele? De ce sa nu acceptam NOU-ul in viata noastra si ideile MULT MAI BUNE ale celor din jur? De ce? …

Hristos a inviat!🙂

Sper ca ati avut parte de cele mai frumoase sarbatori alaturi de persoanele dragi voua!🙂 Sper ca v-ati odihnit exact atat cat v-ati fi dorit si exact atat cat va propuseserati inainte de a intra in mini-concediul de Paste! Sper, de asemenea, ca nu ati „sarit calul” si ca ati mancat cumpatat! Si aici ma bufneste un pic rasul🙂 …recunosc ca eu as fi putut sa ma abtin mai mult de la dulciuri, insa bineinteles ca nu am facut-o! Si unde mai pui ca sunt inca in concediu, ceea ce inseamna ca e putin cam grav la capitolul mancare, insa stiti voi deja vorba aia…de LUNI domne, gata de LUNI e musai, de LUNI faci, dregi, te apuci de treburi serioase, nu asa oricum!🙂 Ok, deci am zis, DE LUNI!😀

Pentru mine sarbatorile au fost pline, frumoase, cu plimbari (care inca vor continua), cu prieteni, cu tot ceea ce mi-am dorit. Am avut parte de foarte multe momente frumoase si emotionante! As putea spune chiar foarte emotionante, de care m-am bucurat enorm.🙂

Chiar si azi am avut o zi plina desi nu am avut chef sa ies din casa…adica ma plictisisem sincer de vechea interfata (tema) a blogului meu, asa ca m-am gandit sa fac o schimbare. Si sincer am muncit ceva, ceva pana la rezultatul final. Acum na, nu ma laud singurica pentru ca si sotul m-a ajutat mai pe seara cand a ajuns acasa. Eu una sunt foarte incantata de ceea ce a iesit si foarte mandra de rezultatul final. Nu stiu altii cum sunt…nu stiu exact daca e ok sau nu sa fac astfel de schimbari insa dupa cum bine stiti unele lucruri care arata de obicei la fel, ma plictisesc groaznic si nu tin prea mult la mine. O alta varianta aici ar fi si podoaba mea capilara careia prefer sa-i schimb culoarea mai tot timpul!🙂 Cam asa e si cu blogul si tema acestuia. Ce-i drept am cam dus munca de lamurire cu sotul, ne-am tot contrazis, ba ca lui nu-i place poza aia, ba ca mie imi place cealalta, ba ca lui nu-i convine cum arata nu stiu ce, ba ca mie…si tot asa pana ce am ajuns la un numitor comun. Nu stiu daca v-am mai zis pana acum, dar noi doi suntem doua caractere foarte puternice si mai tot timpul ne contrazicem si ne „dam cap in cap”🙂. Insa tot atat de tare ne si iubim in final!😀

Va invit sa urmariti cateva fotografii facute in Gradina Botanica din Bucuresti, (respectiv in Parcul Cismigiu) un loc superb, in care natura parca patrunde in sufletele oamenilor, parca ii mangaie si parca ii face sa se trezeasca la viata la fel cum s-au trezit toate minunatiile de plante ale acestui loc…abia astept o noua iesire cu prietenii in locuri frumoase, pline de frumusete si caldura magica!

11157976_1078775245473084_1181846354_n

11156774_944861248871017_1191596499_n

11149035_1078775145473094_1987213435_n

11148978_1078775142139761_236317426_n

11148904_1078775168806425_452534987_n

11139723_1078774975473111_962699945_n

11129474_1078775208806421_1530232462_n

11116198_944861245537684_1272368739_n

          11160131_1078775078806434_1595013076_n

V-am pupat! Ne revedem curand cu alte poze din concediu!😉

Nu fugiti prea departe de aici!🙂

P.S. : ASTEPT PARERILE VOASTRE IN LEGATURA CU NOUL „LOOK” AL BLOGULUI DE PRIN VIATA ADUNATE!🙂

7 thoughts on “Noutati, noutati, noutati!

  1. imi plac oamenii care-si recunosc si marturisesc fericirea !! asa si arati deschisa si fericita !! dupa gustul meu asa trebuie sa fie oamenii !! te asortezi cu primavara !! zambeste vietii si ea nu va reusi sa te supere rau niciodata !!

Lasă un răspuns

