Cu dragoste pentru sotul meu…


11146067_1076456999038242_1062087157_n

      Hristos a inviat! Sarbatori fericite alaturi de cei dragi va urez! Sa aveti liniste in suflete, bucurie si pace!

    Am scris acest articol inainte, pe data de 11 Aprilie, insa cu multa iubire si multa dragoste pentru astazi, pentru ca azi, sotul meu implineste frumoasa varsta de 30 de ani.

      Trebuie insa sa mai precizez ceva de la bun inceput…din nefericire astazi, pe data de 11 (ziua in care am scris acest articol), papagalul nostru de la Bucuresti a murit. Desi pe 10 am avut o zi superba, plina de bucurii si impliniri sufletesti deoarece sotul meu a absolvit Colegiul Nautic de la Mogosoaia avand cea mai mare nota finala, dintre toti colegii (9,50), a doua zi din pacate am avut o mare tristete in suflete, toata familia. Nu o sa mai intru in detalii pentru ca a fost chiar dureros, foarte dureros momentul!

      O sa continui insa cu o alta „scrisoare” si aici dedicata cu multa dragoste sotului meu si din toata inima; zic cu o alta, deoarece pe prima i-am dedicat-o in momentul in care am pregatit frumoasa surpriza pentru el inainte de ziua lui. M-am tot gandit cum as mai putea sa il mai surprind, mai ales ca azi este o schimbare de prefix totusi. Am zis ca ceva de imbracat doar ce ii luasem cand fusese la mine ultima data, altele ii mai tot luasem cu alte ocazii, asa ca eu singurica am pus la cale ceva mai romantic la care m-am tot gandit eu ca o sa-i placa! Si da, i-a placut, si nu numai ca i-a placut ba chiar a ramas MUT!🙂 Asa ca am cautat cea mai mare inimioara din plus din Mangalia, cea mai mare cutie in care sa incapa, un trandafir rosu si i-am scris si o scrisoare de vreo 5 pagini.

       Stiam insa ca isi dorea foarte mult pentru absolvirea lui si o bratara de la Constantin Nautics. Bineinteles ca nu am stat prea mult pe ganduri si i-am comandat modelul cel mai dragut din punctul meu de vedere. Ceea ce va pot spune in mod sigur este faptul ca nu s-a asteptat si la asta, dupa ce isi primise surpriza prin curierat.🙂 S-a bucurat tare mult, iar eu m-am bucurat de 3 ori mai mult pentru ca l-am vazut pe el fericit!

       Asa ca azi, la implinirea celor 30 de anisori ai tai, dragul meu sot vreau sa iti spun asa:

        Iti multumesc pentru ca zi de zi imi oferi dragostea ta sincera, iti multumesc pentru ca stii sa ma protejezi chiar si atunci cand nu suntem unul langa celalalt, iti multumesc pentru ca ai mereu grija de mine si pentru ca ma „toci” la cap sa am mai multa grija de mine. Iti multumesc pentru cele mai frumoase revederi ale noastre si pentru cele mai frumoase momente petrecute impreuna ce au fost, sunt si vor fi. Iti multumesc chiar si pentru acele momente in care nu ne-am inteles cel mai bine si in care nu am fost „cei mai buni prieteni”. Din acelea am avut amandoi de invatat cate ceva tot timpul si trebuie sa recunoastem ca fara ele dragostea nu ar mai fi la fel de dulce!🙂 Iti multumesc pentru acea dragoste de care sunt convinsa mai mult si mai mult cu fiecare zi care trece…

       Iti doresc din toata inima sa fii sanatos, voios, fericit, iubit, sa ajungi sa iti implinesti si cele mai ascunse dorinte ale tale ( pe care nici eu sa nu le stiu), sa ma iubesti intotdeauna la fel ca acum, sa imi fii alaturi ca si pana acum la bine si la greu, sa ai aceeasi grija de mine tot timpul! Chiar daca viata a vrut sa stam mai mereu separati unul de celalalt, am simtit cum iubirea noastra a plutit in aer, am simtit dragostea ta in fiecare moment si sunt convinsa ca fara ea nu am fi rezistat! Iubirea sincera este singura care ne-a ajutat sa depasim greutatile vietii si sa putem sa razbim.

       Imi doresc din toata inima sa putem realiza impreuna tot ceea ce ne-am propus, sa ne iubim ca si acum, iar tu sa fii cel mai fericit om de pe pamant pentru ca meriti! Sunt mandra de tine!

LA MULTI ANI IUBIREA MEA!

TE IUBESC CU TOATA INIMA!

15 gânduri despre &8222;Cu dragoste pentru sotul meu…&8221;

  1. Aura,
    Inspirat titlu de blog, şi tandră mărturisire.
    Mulţi Ani, perfecţi, precum sufletele voastre sensibile.
    Nu ştiam că la Mogoşoaia există Şcoala absolvită de soţul tău.
    Oricum, nota este meritorie, şi implică, sunt convins, şi armonia care vă leagă.🙂
    Bun venit în lumea lui Madi şi Onu Blog.
    Onu

Lasă un răspuns

