Happy me :)


Hey salutare!

Incep articolul asta spunandu-va ca-s fericita, da, sunt cea mai fericita de cate ori reusesc sa-mi implinesc cate un vis, sau de ce nu mai multe visuri intr-unul singur, sau intr-o singura vizita.🙂

Dar zic s-o iau cu inceputul si sa va zic ca asa cum am sperat dieta si mancatul sanatos incep sa dea rezultate. Momentan ma pot lauda cu minus 5 kilograme; nu este mult intr-adevar, dar important este ca ele s-au dus in mai putin de doua saptamani. Nu m-am infometat absolut deloc pentru ca nu sunt genul si niciodata nu as putea sa stau nemancata! Am incercat doar sa mananc sanatos si sa injumatatesc portiile de mancare. Am exclus prajelile, dulciurile, sosurile si orice prostii de genul acesta. Am ales legumele, salatele, carnea doar fiarta sau la gratar si pestele. Nu am mai mancat nimic dupa ora 17 , ma rog, alteori si dupa ora 18, depinde de cum am ajuns pe acasa.

Acum urmeaza un mini-concediu care incepe chiar de maine…bineinles ca nu ma voi culca pe o ureche si ca desi voi manca si altceva in aceste trei zile, raman la aceleasi reguli. Dupa care, de luni incolo continui.🙂

In alta ordine de idei sunt happy pentru ca urmeaza sa imi vad preferata intr-un minunat concert. Am mai vazut-o live, nu este prima data, dar pentru mine e ca si cum ar fi prima data la cat de mult o apreciez si o iubesc. Cum am auzit si am vazut ca urmeaza sa aiba concert, am zis gata, trebuie sa fiu prezenta fara doar si poate!🙂

11084548_934813853209090_1211253366_n

Si nu in ultimul rand sunt happy pentru ca ma bucur de concediu, si pentru ca voi fi din nou cu sotul meu!🙂

Revin cu impresii de la concert si cu poze!🙂

Pupici si week-end placut!😉

 

6 thoughts on “Happy me :)

    • Multumesc! Pai mananc foarte putin la fiecare masa, adica doar dimineata ma satur ca sa zic asa, apoi mai cate putin si totul fara ulei. Incearca Dukan dar o zi cu o zi, mie mi se pare ca asa da randament. Oricum acum in week-end am mai facut-o si eu de oaie, dar de luni o iau de la capat cu atacul.🙂 Succes!

      • 😀 da, weeken-urile sunt grele mai ales daca esti in vacanta/concediu. Eu tin dukanul 5 cu 5 si mi-e destul de usor.Rezultatele la mine se vad mai greu pentru ca am tinut destul de multe diete si acum slabesc mai incet. Dar sunt multumita ca reusesc totusi sa slabesc deci nu renunt. Week-end placut si succes in continuare! Esti deja la jumatatea drumului!🙂

Lasă un răspuns

