Sa mai spuna cineva ca sanatatea nu are gust


Pai nu sunt eu om de cuvant? Am zis domne ca de vineri ma pun pe treaba, pai m-am pus!🙂 Ma rog, lauda de sine nu prea miroase a bine in toate cazurile…dar uite asa ma mai incurajez si eu!🙂

Nu sunt eu aia tare si mare intr-ale regimurilor si dietelor si e clar ca nu acum e pentru prima data cand ma bag in asa ceva. Au mai fost si alte dati cand am mai slabit cu astfel de diete, insa din pacate, de cand ma stiu am tot avut probleme cu greutatea si am tot oscilat…nu ma feresc bineinteles sa spun asta, pentru ca nu as avea nici un motiv. In plus, lucrurile astea se pot vedea cu ochiul liber in pozele postate pe facebook. Logic ca e si vina mea pentru ca mai tot timpul nu m-am tinut de treaba si uneori am mai sarit calul; da, si chiar daca si acum incerc sa slabesc si sa mananc sanatos, nu sunt omul care sa garanteze vreodata ca nu se va mai atinge de o prajitura, sau de o shaorma, sau de alte prostii care bineinteles ca nu fac bine kilogramelor in plus. Nu pot si nu sunt genul sa fiu ipocrita si sa mint sau sa imi spun ca gata, de azi s-a terminat si in vecii vecilor Amin nu ma voi mai atinge de toate prostiile in ale mancarurilor.

Ghinionul meu e ca asimilez totul si orice extrem de repede. Insa sunt de parere ca da, o viata am nu zece si ca am tot dreptul sa imi satisfac poftele. Aici intervine de fapt problema…ca si poftele se satisfac insa cu masura si mai asa din cand in cand, nu chiar in fiecare zi!

Si totusi…acum m-am apucat din nou de treaba si sper sa imi iasa! TREBUIE sa imi iasa! Dar nu asta e important acum, ci si mai important este ce se va intampla dupa aceea. Autocontrolul de dupa e baza!🙂

Ok, nu ma mai vait ci as vrea sa va arat cam ce mananc eu in aceasta perioada, cu mici comentarii pe marginea fotografiilor. Nu am un aparat foto performant; pozele sunt facute cu telefonul si mai ales sunt facute pe moment…nu am mai stat sa decorez, sa aranjez. Important e continutul pana la urma, acum mai mult decat oricand. Promit sa fac si alte poze mai simpatice mancarurilor, daca voi avea mai mult timp la dispozitie:

11077702_1060251093992166_50158606_n

Lamaie+ghimbir = sanatate curata. Imi place de mine ca nu cred ca exista vreun pont in ale slabitului pe care sa nu-l cunosc, insa cu toate astea, de cele mai multe ori uit de gusturile astea si de sanatatea pe care unele alimente ne-o ofera! Pacat…

10660439_1060251040658838_795067011_n

Grapefruit+portocala+mar = Acelasi lucru, super sanatate, super tonus, nu va mai zic ce face grapefruit-ul pentru ca sigur stiti si voi mai bine.

10913683_1060251370658805_617206864_n

Aici am gatit pui cu sos de lamaie si usturoi. Sa precizez ca este total exclus uleiul, pielea de pe carne…cred ca nu mai e nevoie.

10949801_1060251223992153_340565972_n

Carne de porc foarte slaba gatita la dry cooker.

11015730_1060251157325493_606304253_n

Pui gatit la dry cooker.

11056821_1060251190658823_2115371135_n

Salata se spanac cu rosii, castraveti si ridichiute.

11074602_1060251143992161_1349283998_n

Aici avem o punga full cu spanac si ridichii pentru salatele viitoare.

11076241_1060251017325507_520047142_n

Si din nou carnita slaba gatita la dry cooker.

As vrea sa precizez ca oarecum iau in calcul si renumita dieta Dukan si ca ma bazez pe ea. Dar nu neaparat. Sa spunem ca incerc sa combin alimentele sanatoase. Importanta este portia de mancare si mai ales sa nu mancam seara! Deocamdata sunt foarte bine, ma tin de treaba si sunt increzatoare ca rezultatul va fi cel pe care mi-l doresc!🙂

Mancarea sanatoasa este cu adevarat extrem de gustoasa. Bineinteles ca pe langa toate astea se adauga apa consumata din belsug, iaurturi slabe, branzeturi slabe si altele. Dupa cum ati observat si in poze, carnea e baza!🙂 Da, pentru ca la carne nu am sa renunt niciodata! Nu pot pur si simplu!🙂 E cea mai adevarata si mai buna leguma!🙂

Cam atat pentru azi…va tin la curent!

Pupici!

10 thoughts on “Sa mai spuna cineva ca sanatatea nu are gust

  1. Andreea spune:

    Suuuper bine arata!!!!!!!!!!! Sa stii ca si eu merg pe acelasi principiu: poftele trebuie satisfacute :)) Dar nu fast-food sau 3 kg de ciocolata pe zi, ci totul cu moderatie. Eu am slabit 5 kg intr-o luna mancand spaghete cu muschi preparat la punga, cartofi si tot ce e mai ,,caloricos”. Importante sunt cantitatile si bineinteles asocierile. Cartofi + carne = ok, daca se respecta niste cantitati. Adica nu 1 kg de cartofi, ci 100 g. Sa stii ca si eu am Dry Cooker, dar muuuult mai bune ies legumele si carnea la punga, la cuptor😀 Daca vrei sa incerci.

    In rest, continua sa mananci asa, mananca proteine (eu de exemplu am inceput sa mananc naut in fiecare zi), putina miscare, chiar daca inseamna mers pe jos doar si cam atat. O dieta foarte permisiva, de fapt un stil alimentar permisiv fac super bine la psihic si astfel o sa slabesti mai usor. Daca ai pofta de o bucatica de ciocolata, mananc-o fara sa iti para rau!🙂 Eu acum am alta problema: de doua zile am eliminat aproape complet sarea (nu ca inainte mancam foarte multa) pentru ca am iar retentie de apa si am inceput sa simt gustul adevarat al alimentelor intr-un timp super scurt. Totusi ar merge niste alune sarate :)))

    • Hey, ce ma bucur cand imi scriu oameni care ma sustin! Si care merg pe acelasi principiu ca si mine!🙂 Deci la sare clar nu pot sa renunt! E la fel ca si cu carnea la mine! :)) Dar oricum, eu sper sa ma mentin pe pozitii! Doamne ajuta sa reusesc! Mai scrie-mi ponturi de ale tale pe aici!🙂 Pupici!

Lasă un răspuns

