Iubita mama…


8 Martie se apropie…nu pot uita niciodata prima felicitare realizata de mine special pentru ziua mamei! Pentru mine 8 Martie se rezuma doar la cuvantul MAMA! Atat!

O fata inocenta de copil cu fundite (in stil pampon), incadrata intr-o rama rotunda si frumos colorata cu cele mai vesele flori, cateva cuvinte adresate din inima pentru mama si nelipsita uniforma scolara de care mi-e tare dor! Astfel ma pot descrie acum, dupa aproape 22 de ani; asa arata prima mea felicitare pentru mama. Nenumaratele serbari pregatite special pentru ziua de 8 Martie, fac parte de asemenea din cele mai frumoase amintiri ale copilariei mele!

Orice mama de pe acest pamant consider ca este unica si ca nimic din lumea asta nu „face” cat o mama. Si pentru mine, mami a mea e cea mai speciala si cea mai buna mama din toata lumea asta! Ca si in toti ceilalti ani, abia astept si acum luna martie sa-i pot oferi mamei cel mai frumos martisor! Pentru ca acel martisor este ales cu drag si cu emotie, indiferent de valoarea lui materiala. Si ceea ce stiu de fiecare data, e faptul ca ea, fiinta blanda si dulce, se bucura atat de mult orice i-as oferi, pentru ca stie ca e din partea singurului ei copil.

Mama este ceea ce sunt astazi, este omul care m-a invatat ce inseamna sa fii femeie, ce inseamna sa iubesti, ce inseamna sa daruiesti si ce inseamna sa fii om bun. Am invatat din exemplele ei, am invatat din ceea ce am putut observa in propria casa si am invatat ca rabdarea si daruirea reprezinta ingredientele perfecte intr-o familie.

Fiecare mama ar merita sa primeasca macar un mic cadou, macar o mica atentie in fiecare zi! Ar merita pentru ca mamele sunt cele care fac aproape totul, sunt cele care au grija de noi inca de cand ne nastem! Mama este omul care doarme linistit noaptea decat daca stie ca eu sunt bine. Este omul care ar face orice sacrificiu pentru ca eu sa fiu bine! Mama este acel om care atunci cand primeste ceva in dar, imi spune „ti-l dau tie daca-ti place” chiar daca ea nu a avut niciodata parte de un asemenea cadou. Mama este acel om care si azi, la aproape 30 de ani ai mei, are grija de mine la fel cum avea si atunci cand eram doar un copil. Are grija zilnic sa nu imi lipseasca nimic, imi pregateste zilnic pachetelul cu mancare pentru serviciu, ma suna chiar si de 2 ori pe zi sa ma intrebe daca sunt bine, si nu o singura data ni s-a intamplat ca intre noi sa functioneze adevarata telepatie.

Pe mama as sarbatori-o in fiecare zi, nu doar de 8 Martie! Pentru ca MERITA! Si sunt convinsa ca mai sunt multe alte mame la fel ca ea! Imi doresc sa fiu mama la randul meu pentru a o putea intelege pe ea mai bine atunci cand ma mai supar pe ea fara un motiv intemeiat! Pentru a intelege mai bine ce inseamna cu adevarat sa-i porti grija copilului tau! Pentru a intelege si mai bine ce inseamna suferinta unui parinte atunci cand copilul lui nu se simte bine sau plange! Pentru a simti si eu la randul meu acea emotie si daruire atunci cand copilul meu imi va oferi primul martisor de ziua mamei!

Draga mama, as vrea ca si aici, in acest mic articol, sa iti ofer inima mea in dar, insa sub o alta forma…🙂

PHW0980-215x143

Stiu ca nu te-am putut alege pe tine sa-mi fii mama, dar daca as avea aceasta posibilitate TOT PE TINE TE-AS ALEGE!

La multi ani mami!

La multi ani tuturor mamelor!

Lasă un răspuns

