Sa lamurim lucruri


Mi-am dorit sa scriu acest articol pentru a lamuri unele lucruri in ceea ce priveste activitatea mea desfasurata aici, „la mine acasa”, pe acest blog.🙂

Pentru ca am foarte multi prieteni virtuali atat pe facebook, cat si pe alte retele de socializare care imi citesc blogul si de obicei cam tot ceea ce scriu aici, as vrea sa va spun voua  unele lucruri pentru a ma putea face inteleasa. De ce simt ca trebuie sa ma fac inteleasa? Pentru ca unii dintre prietenii care „ma citesc” nu sunt la prima tinerete, poate nici la a doua si stiu ca printre acestia se numara si aceia care nu prea inteleg de fiecare data cu ce „se mananca” niste linkuri inserate intr-un articol, sau de ce fac atata reclama unor magazine, site-uri, magazine online, etc.

Astfel dragii mei, as vrea sa va spun ca tot pe acest blog din cand in cand mai scriu si advertoriale. Adica, unele articole pe care mi le solicita anumiti oameni cu care colaborez/lucrez. Si pentru ca eu am decat un singur blog, il utilizez tot pe acesta si pentru asa ceva.

Ceea ce as vrea de fapt sa intelegeti din toata povestea asta, este faptul ca desi lucrez pentru altii si desi scriu despre anumite site-uri online si le promovez, FOLOSESC PROPRIILE MELE IDEI, PROPRIILE MELE GANDURI SI SITUATIA IN CARE EU MA AFLU, in fiecare dintre aceste texte! Nu imi place sa „aberez” aiurea, „sa o iau pe campii”, sa imi imaginez ca e ca si cum m-as pune eu in locul altora si sa descriu o poveste imaginara doar de dragul de a scrie. Imi place doar sa scriu, este o pasiune si nu o fac DOAR pentru bani! Am scris multe articole pentru a acorda un mic ajutor pentru multe alte persoane si pentru multe cazuri grave in care v-am solicitat si voua ajutorul de atatea ori. Nu as cere niciodata bani pentru astfel de articole avand in vedere ca macar cu atat ii pot ajuta pe acei oameni daca ei ma roaga. Pentru astfel de cazuri raspund intotdeauna PREZENT si ajut cu toata inima mea macar prin promovare!

Fac ceea ce imi place, adica scriu ceea ce imi place si exact ceea ce simt in fiecare dintre articolele mele!

Nu in ultimul rand, as vrea urez si eu tuturor doamnelor si domnisoarelor o primavara insorita, cu sanatate si bucurii in suflete!

LA MULTI ANI!

O saptamana usoara!

V-am pupat!😉

Lasă un răspuns

