Libraria de biblii


Continuam cu un alt articol dedicat iubitorilor de frumos, de divinitate, de Dumnezeu. As vrea sa descriu azi in aceasta postare, ceea ce se numeste relatia om-Dumnezeu. Si mi-ar placea sa stiu cati dintre voi ati simtit si simtiti inca acea stransa legatura dintre voi si puterea divina?

De cate ori in viata ati simtit ca dupa ce v-ati rugat, ca dupa ce ati mers la Biserica, sau dupa ce ati intrat intr-o manastire, Dumnezeu v-a ajutat? E adevarat, unii pot spune ca nu El i-a ajutat ci ca asa a fost sa fie, pentru ca fiecare are o soarta si ce ti-e scris in frunte ti-e pus. Din punctul meu de vedere aceia sunt din start oamenii care nu cred in puterea divina, nu cred in Dumnezeu si nu vor crede. Pentru ca daca vrei sa fii ajutat, e clar ca intr-un fel sau altul va trebui sa-ti dovedesti credinta fata de Dumnezeu.

In ceea ce ma priveste am simtit forta si puterea Lui de nenumarate ori! Am simtit ca niciodata, dar NICIODATA nu m-a lasat de cate ori am fost intr-un impas, sau am avut o problema mai dureroasa. Dar m-am rugat! M-am rugat si ma rog in fiecare zi si nu uit niciodata sa-i multumesc pentru atat cat am si pentru ca eu si familia mea suntem sanatosi! Imi place sa cred ca avem o relatie speciala si ca El ma asculta ori de cate ori simt nevoia sa-I vorbesc. Chiar daca ajutorul nu vine pe moment, perseverez pentru ca stiu ca intr-o buna zi El isi va intoarce fata catre mine; asa cum a facut-o de multe alte ori! Apoi sunt si mai fericita pentru ca inca odata imi demonstrez mie ca El exista si parca increderea devine de fiecare data si mai profunda.

In alta ordine de idei, da, sunt si genul de persoana careia ii place sa citeasca chiar si carti bisericesti, indiferent de care ar fi ele. Si prin asta, simt ca ma apropii si mai tare de Dumnezeu si simt ca El ma poate ajuta si mai mult daca fac asta. As vrea sa va recomand si voua un magazin online foarte interesant in cazul in care va pasioneaza domeniul, sau de ce nu, in cazul in care va ganditi sa oferiti un cadou de suflet unei persoane dragi. Se numeste libraria de biblii si aici puteti gasi cele mai interesante produse pe care vi le puteti comanda chiar la voi acasa. Din punctul meu de vedere, doar citind si rugandu-ne, putem sa ne revansam macar un pic fata de Dumnezeu si doar astfel Ii putem multumi pentru cat ne ofera in fiecare zi din viata noastra.

Credinta este sfanta! Sa citim e sfant pentru noi! Si mai ales sa ne rugam pentru noi si pentru cei dragi noua. Desi nu sunt o persoana in varsta, am avut ocazia sa invat destul de multe lucruri despre credinta de la oamenii trecuti prin viata, iar odata cu trecerea timpului am reusit sa simt anumite lucruri pe pielea mea. Continui sa ma rog si sa cred ca Dumnezeu imi va indeplini cea mai arzatoare dorinta a mea!🙂

V-am pupat!

Lasă un răspuns

