Tu ai citit-o? Eu nu…


Nu stiu cati dintre voi au realizat inca de cand au citit titlul la ce anume ma refer…da, faceam referire la Biblie.

Ma intrebam cati dintre noi/voi, au citit Biblia pana la aceasta varsta? Stiti voi ca lucrurile astea bisericesti, asa cum ar spune cineva, apartin mai mult persoanelor mai in varsta si nu neaparat noua tinerilor, sau nici macar parintilor nostrii. Nici eu si nici ai mei nu am citit Biblia. Ai mei nu m-au fortat vreodata in toata copilaria mea si bineinteles nici in prezent, sa fac cumva sa ma rog mai mult, sa fac cumva sa merg mai des la Biserica (pentru ca oricum faceam asta), sau sa fac cumva sa citesc si eu acatiste sau carti crestine pentru ca mi-ar fi de mare ajutor pe viitor. De ce? E foarte simplu…pentru ca nici ei nu sunt genul acesta de oameni. Corect, cred in Dumnezeu, isi fac sfanta cruce, isi spun o rugaciune in gand, dar credinta se afla undeva in adancul sufletului si mai putin la suprafata, in ideea de a se vedea in vreun fel sau altul.

Mie mi-a placut de mica sa merg la Biserica. Nu stiu cum si de ce…prietena mea mergea de obicei in fiecare duminica, era regula la ea si undeva prin anul I de liceu am inceput si eu sa merg mai des odata cu ea. Dupa o perioada incepuse sa ma atraga si pur si simplu ma simteam mai bine si mai impacata cu mine pentru ca am mers in casa lui Dumnezeu si pentru ca m-am rugat pentru mine si pentru cei dragi. Simtind acest sentiment de fiecare data, am inceput sa fac un obicei din a merge la Biserica macar in fiecare duminica, sau odata la doua saptamani.

In alta ordine de idei as vrea sa recunosc faptul ca totusi nu sunt genul acela de om care sa citeasca tot timpul carti crestine, nu am „calcaiele atat de aprinse”. Cu toate astea, as vrea sa va recomand si voua, sau macar pentru cei care sunt interesati, mai multe categorii de biblii pe care le puteti gasi intr-un magazin online foarte interesant cu produse variate. Puteti gasi aici o diversitate de produse, dar mai ales important este faptul ca puteti gasi Biblia in mai multe formate, astfel incat sa o puteti citi cu si mai mare usurinta. Si anume…va puteti comanda biblii mici, biblii foarte mari, biblie din piele mare, biblie din piele foarte mare, biblia cu scris mare, sau cu coperta moale, biblii handmade, sau biblia pentru copii.

Asadar cred ca aveti de unde alege dragii mei…important este doar sa va doriti sa o cititi, sau de ce nu, ma gandesc ca poate v-ati dori sa oferiti un cadou interesant unei persoane dragi. Cu siguranta ar ramane surprinsa si s-ar bucura. Si chiar daca nu se va apuca imediat de citit, in mod sigur o va aseza in propria biblioteca la loc de cinste si intr-o zi isi va aminti cu drag de persoana din partea careia a fost primita.

Seara frumoasa!

Lasă un răspuns

