Intrebare pentru voi


Nici nu stiu daca vreodata v-am mai intrebat asta sau nu, dar din cate imi amintesc si daca inca nu ma lasa memoria, parca nu am mai discutat despre acest subiect. Asa ca m-am gandit ca ar fi cazul. Usurel, nu va speriati, pentru ca nu e nimic foarte ciudat. Desi stati putin, pentru unii chiar poate fi de speriat acest subiect. Si aici ma refer in special la cei tineri.

Mi-ar placea sa aflu parerea voastra despre partea religioasa, despre increderea in Dumnezeu, despre cum vedeti voi partea asta cu credinta in Dumnezeu, si cat de departe ar trebui sa ajunga. Unii sunt pro credinta, altii sunt contra; unii cred mai mult, altii mai putin; in timp ce unii considera ca e suficient sa te rogi acasa in sinea ta si in gandul tau, altii cred ca doar atat nu este deloc suficient, ba din contra, e nevoie sa mergi la Biserica mai tot timpul, e nevoie sa tii posturile de peste an, sau e nevoie sa scrii pomelnice si acatiste.

Din punctul meu de vedere, as spune, ca daca increderea in Dumnezeu exista in suflet, atunci primul pas e facut. Categoric, mai apoi ar trebui ca aceasta credinta sa fie intr-un fel sau altul dovedita fata de Cel de sus. De ce? Pentru ca si El ne arata noua lucruri, si El ne arata ca exista cu adevarat atunci cand ne este greu, si El ne dovedeste ca ne iubeste! Un mod prin care am putea sa aratam credinta in Dumnezeu, ar fi, de exemplu, sa citim carti crestine. Cati dintre voi ati citit, de exemplu, Biblia Planului Profetic? Este o carte despre descoperirile profetice, ce contine de la pasaje despre facerea lumii si pana la pasaje despre sfarsitul istoriei lumii.

Se spune, ca nu este bine sa te apuci sa citesti Biblia si sa nu o termini. Ma gandesc ca poate din cauza asta nu am inceput nici eu sa o citesc. Insa da, recunosc ca de ceva timp, chiar ma bate gandul sa o comand si sa o citesc.

In alta ordine de idei, as putea spune ca am tot auzit inca din scoala generala si pana in prezent destul de multe intamplari si pasaje petrecute in Biblie si parca uneori am impresia ca e ca si cum as fi citit-o deja. Bineinteles ca mai sunt multe alte lucruri de aflat si tocmai de aceea, faptul ca alegem sa o citim, reprezinta dovada noastra fata de credinta in Dumnezeu.

Desi pentru tinerii din ziua de azi e mult prea greu sa inceapa sa citeasca o astfel de carte, sa nu uitam ca mai sunt si multe alte moduri de a-ti dovedi credinta in Cel de sus. Cum ar fi, de exemplu, sa mergem la Biserica mai des, sa pastram o legatura cat de mica cu divinitatea spunand o rugaciune macar seara la culcare, sa ne facem semnul crucii atunci cand trecem pe langa sfanta Biserica, sau din cand in cand sa facem o fapta buna pentru oamenii nevoiasi.

Trebuie doar sa vrei si sa iti doresti sa fii aproape de Dumnezeu! Iar El va fi oricum aproape de tine indiferent de situatie!

V-am pupat!😉

Lasă un răspuns

