Relaxare si…o carte buna


10941271_1024548464229096_2068009957_n

Duminica. Zi de relaxare si week-end, nu? Voi cum va relaxati?

La mine azi a fost soare si frumos si chiar vreo 11 grade…ar fi ideal sa vina direct primavara ca si asa de zapada nu am avut parte.

Am avut un week-end frumos impreuna cu sotul, chiar daca azi din nou a trebuit sa plece…dar va zic un secretel, vine repede inapoi!🙂 Acum, ma relaxez cu un smoothie de portocale, mar, para si putin ghimbir, asteptand sa primesc urmatoarea carte pe care abia astept sa o citesc. Este vorba de cartea Mihaelei Radulescu, care desi nu este neaparat acel om pe placul meu, sunt curioasa sa observ modul de scriere, gandire, exprimare…poate chiar gasesc si sfaturi interesante, de ce nu?

Pentru ca in ultima perioada am tot citit, si chiar pot spune ca m-am relaxat la propriu citind, m-am gandit sa impart cu voi cateva dintre ideile mele despre ceea ce am reusit sa descopar in ultima perioada. Da, stiu ca poate multi dintre voi cititi mult mai mult, aveti timp si mai mult pentru a descoperi acele lucruri frumoase din carti, insa eu ma multumesc chiar si cu cat apuc sa lecturez dupa ce ies de la serviciu.

Ultima carte citita este „Ce-am facut cand am tacut” a Andreei Esca despre care as putea sa spun si sa afirm cu tarie un lucru cert: MI-A PLACUT AL NAIBI DE MULT! Asta poate si pentru faptul ca o iubesc pe Esca pentru ceea ce este ea, pentru ceea ce face, pentru cum este ea, dar mai ales pentru profesionalismul de care da dovada intotdeauna!

A scris o carte foarte usor de citit care iti merge exact la inima, iar felul in care ii place sa scrie este absolut fantastic! Este un om simplu, la fel ca noi toti ceilalti si m-am bucurat ca am reusit sa descopar si cealalalta latura a ei. Pentru ca, facand o paranteza, eu tot timpul m-am intrebat de ce unii oameni ii vad pe cei de la televizor (adevaratele vedete, nu cele de fatada) altfel, sau de ce ar trebui ca ei sa fie altfel decat noi ceilalti oameni. Ok, e adevarat ca poate duc o alta viata si daca e sa ma refer la capitolul parte financiara e clar ca duc o alta viata. Insa pe langa asta, n-or fi si ei tot oameni asa ca noi? Va zic eu ca sunt la fel si ca nu sunt picati acum direct dintr-un mall, sau mai stiu eu unde nascuti si crescuti de mici in asa fel incat sa iasa puiul ala de vedeta din ei.

Revenind…in ceea ce o priveste pe Andreea as putea spune ca omul asta a avut acel dram de noroc la care poate visam cu totii. Dar, asa cum spune si ea, bineinteles ca pentru a spori acel noroc si pentru a-l avea tot timpul alaturi de tine, trebuie sa si muncesti extrem de mult si sa-ti doresti sa realizezi lucruri frumoase.

Recunosc ca mi-ar fi placut enorm sa urmez o cariera in jurnalism si asta este un regret al meu, poate ca si de asta sunt atrasa de astfel de oameni. De acesti oameni normali, asa cum spuneam, si nu de omul din televizor. Pentru ca daca veti citi cartea (cei care nu ati facut-o deja), veti intelege ca si Andreea Esca la fel ca si multi altii, este acel om nascut si crescut la tara, acel om de care a avut grija bunicii si acel om care nu a fost deloc crescut in puf. Doar ca fiecare om are o soarta scrisa si predestinata, iar eu cred in asta. Unii dintre noi avem putin mai mult noroc si asta face diferenta. Altii, desi au acel noroc nu stiu sa-l valorifice si sa-l fructifice. Pentru ca vorba proverbului, Dumnezeu iti da, dar nu-ti baga si-n traista!

Dincolo de toate acestea, omul Andreea Esca si-a dorit sa invete mult si a invatat foarte mult de-a lungul carierei. A muncit mult pentru ceea ce a ajuns astazi si este cu adevarat omul acela implinit. De ce spun cu adevarat? Pentru ca sunt atatia care apar la tv si care par acei oameni realizati si impliniti, insa stim prea bine ca pentru a fi implinit pe dinauntrul tau, trebuie sa muncesti in primul rand si trebuie sa-ti demonstrezi tie ca poti si mai ales ca tot ceea ce ai facut este strict facut de tine si cu propriile tale forte.

O saptamana minunata va doresc si nu uitati ca puteti da un LIKE paginii mele De prin viata adunate :). Multumesc!

V-am pupat!😉

2 thoughts on “Relaxare si…o carte buna

  1. Cristian spune:

    Nu ştiu care dintre cărţile Mihaelei Rădulescu o aştepţi că am impresia că ‘mneaei e destul de prolifică (inclusiv) pe tărâmul ăsta al literaturii. Dar, într-o bună zi cu soare, aşteptând super-plictisit, ca orice bărbat care merge însoţit într-un hipermarket, am răsfoit o carte a domanei în cauză. Scrisă probabil cu corp 16, la 1,5 rânduri şi cu multă-multă albitură pe pagină, „cartea” în cauză avea vreo 50-60 de pagini. Un editor zgârcit o putea lejer restrânge la doar vreo 8 pagini „normal” scrise. Cât despre conţinut … Hai, să fiu domn şi să mă abţin. Pro-fundă rău.

Lasă un răspuns

