Voi cum stati cu pregatirile? Pentru ca eu…


nu prea mi-am terminat inca tot ce imi propusesem, dar ma gandesc ca mai am timp. Mai ales ca am ajutoare, nu as putea sa ma plang🙂.

Curatenia e aproape gata, maine urmeaza ultimele finisari, jumatate din bucate sunt aproape gata si ele, urmand ca maine sa ma ocup de prajituri (preferatele mele si la capitolul gatit, dar mai ales la capitolul mancat)🙂. Bradul si impodobitul casei sunt terminate de acum vreo 2 saptamani…si asta pentru ca noua ne place sa ne bucuram cat mai mult timp de bradut si de spiritul sarbatorilor. Sunt adepta bradului artificial si asta pentru ca mi se pare mult mai simplu si mai usor de intretinut, de impodobit; nu faci mizerie prin casa, nu trebuie sa stai cu grija bradului sa astepti sa vezi cand trebuie sa il cumperi, si mai mult decat atat mai rar se intampla sa gasesti un brad natural care sa fie construit frumos si dupa bunul plac al fiecaruia. E adevarat ca si bradul natural are mirosul si farmecul lui, dar eu am unul afara, in curte de care ma pot bucura oricum.🙂

Pentru mine zilele astea cel mai important este faptul ca sunt impreuna cu sotul si familia, ca ne putem bucura fiecare de prezenta celuilalt, ca putem gati impreuna, ca ne putem ajuta reciproc in orice problema a casei, ca ne putem darui cadouri si ca putem petrece aceste minunate zile impreuna! Pentru ca asta inseamna Craciun, asta inseamna sarbatoare, asta inseamna spiritul Craciunului. Faptul ca suntem sanatosi (ma rog, eu mai putin, avand in vedere ca fac aproape 3 saptamani de cand sunt racita), ca suntem impreuna, pentru mine inseamna totul.

Sunt genul de persoana careia ii place sa se bucure de orice moment alaturi de cei dragi, imi place sa gatesc, imi place chiar si sa fac curatenie si sa spal vase, desi multi mi-au spus ca nu par genul care sa faca asta pe acasa.🙂 In alta ordine de idei recunosc ca am si un sot care ma ajuta intotdeauna la treburile casei si care nu se da la o parte  de la asa ceva. Si chiar se descurca la tot ceea ce tine de reparatii prin casa, la orice e de desfacut si pus la loc, la orice ar fi de reparat chiar daca s-a stricat s.a.m.d.🙂 Si asa ii place lui sa fie laudat🙂.

La capitolul mancare asa cum am mai zis-o imi place sa gatesc fel de fel de bunatati desi unele poate nu imi ies inca exact cum as vrea, dar la fel de tare imi place sa le si mananc! Mai ales prajiturile de casa! Dupa alea sunt innebunita!!!

Offf si nu se mai termina ziua asta de munca…nu ca as fi avut foarte mult chef de munca azi, dar simplul fapt ca ma gandesc ca trebuie sa ajung acasa si sa termin curatenia, parca imi da totusi o stare de putina agitatie. In orice caz am destul timp in seara asta si maine toata ziua pana spre seara cand bineinteles urmeaza sa plecam la colindat. Cine e doritor de colindatori, sa lase aici un mesaj!🙂

Va las acum sa va mai terminati treburile prin casa, sa pregatiti covrigii si merele pentru colindatori, sa faceti prajituri bune (asta in cazul in care ajung cu colindul pe la voi si trebuie sa mananc) si sa va gospodariti zilele astea asa cum stiti voi mai bine!

SARBATORI FERICITE, CRACIUN FERICIT PLIN CU BUCURII, SANATATE, IUBIRE, SPOR IN CASA, BUCATE DINTRE CELE MAI ALESE PE MASA SI SA DEA DUMNEZEU SA VA IMPLINITI SI CELE MAI ARZATOARE DORINTE!!!

VA PUP!!!

Lasă un răspuns

