Mama in viata e numai una!


1146808_696861016997844_907160060_o

“Mana care misca leaganul este mana care conduce lumea.” – William Ross Wallace

„M-ai invatat ca sa urasc minciuna
Sa nu ma tem de nici un greu,
Sa lupt ca sa infrunt furtuna
Si sa ma-ncred in bunul Dumnezeu. 

Anii si zilele-au trecut 
Si fire albe ai in par,
Dar ochii tai senini ca altadat’
Sunt tot la fel ca si albastrul cer.

Azi parca esti mai mititica
Si riduri ai pe-a ta manuta.
Cu toate astea te iubesc
Parca mai mult, draga maicuta!

M-ai ajutat intotdeauna
Sa scriu, sa-nvat si sa citesc
Si pentru toate aste-acuma
Maicuta mea, ITI MULTUMESC!”

Astazi mamica mea cea mai draga si cea mai iubita din lume implineste o frumoasa varsta…Pentru mine si nu numai este o zi cu totul speciala pentru ca este vorba de persoana cea mai apreciata si mai minunata din viata mea. Cea care mi-a dat viata si m-a crescut cu atata grija cum o face si in continuare, este azi si mai frumoasa si mai minunata si mai tanara! Da, chiar daca in buchetul vietii ei a mai adaugat o floare, pentru mine mami a mea e asa cum o stiu eu si cum o cunosc inca de cand eram mica. Imi pare pur si simplu neschimbata, este la fel de frumoasa si parca nu imbatraneste absolut deloc. Si nu spun asta doar pentru ca e mama mea, ci pur si simplu asa este!🙂

Daca ar fi sa incep sa scriu pentru cate as avea mamei sa-i multumesc, probabil ca nu as termina nici pana maine! Tu stii mami ce insemni pentru mine si cat reprezinti, chiar daca uneori am mai gresit sau alteori nu am stiut, sau nu am reusit sa iti demonstrez toata iubirea si caldura mea. Tu esti prietena mea, esti sfatuitoarea mea, esti ingerul meu pazitor si esti omul care ma cunoaste cel mai bine si care simte totul odata cu mine. Intre mine si mami telepatia functioneaza extrem de bine si nu odata sau de doua ori ni s-a intamplat asta.🙂 Avem zile in care de mai multe ori incercam sa ne sunam una pe cealalta chiar in acelasi timp, sau…incep intr-un anumit moment sa ma gandesc la ea si EXACT in acel moment ea ma suna, sau chiar am putut observa ca nu de putine ori gandim lucruri despre ACELASI subiect si ne „trezim” vorbind despre acelasi lucru.

Si toate astea ni se intampla pentru ca legatura dintre noi e foarte puternica! Poate ca eu am fost mai „mamoasa”, tocmai pentru ca am fost si singurul copil, dar intotdeauna mami a stiut sa-mi tina fraiele, a stiut cand sa spuna stop anumitor lucruri si a stiut sa ma invete tot ce era mai bun pentru mine. Atunci cand am gresit m-a iertat, atunci cand am suferit mi-a fost alaturi si m-a sprijinit, atunci cand am fost fericita s-a bucurat pentru mine si impreuna cu mine si atunci cand i-am cerut sfatul mi l-a oferit.

Vreau sa iti doresc din inima sa-ti dea Dumnezeu sanatate multa, sa ne bucuri multi ani de acum inainte cu prezenta ta, sa ai grija de noi in continuare tot atatia ani cati ai implinit astazi (cel putin), sa fii fericita, voioasa, bucuroasa si sa te bucuri alaturi de noi in fiecare zi, pentru ca iubita esti neconditionat!

LA MULTI ANI DRAGA MAMI!!! TE IUBESC!!!

2 thoughts on “Mama in viata e numai una!

Lasă un răspuns

