Despre FLUTURII care-au „impanzit” Facebook-ul si nu numai…


images

Te rog sa zambesti si sa-ti amintesti Ca fluturii traiesc doar o zi pe pamant…

Probabil ca v-ati intrebat de ce am lipsit din nou de pe aici…nu stiu, pur si simplu pentru ca inseamna ca nu mi-am dorit sau nu am simtit ca trebuie sa impartasesc ceva important cu voi. Si pentru ca nu am avut pofta necesara de viata pana acum vreo doua zile, tocmai pentru ca sotul e din nou alaturi de mine…din pacate doar pentru cateva zile, dar profitam la maxim tocmai pentru „a ne lua doza de fluturi”🙂.

In tot acest timp cat am fost din nou despartiti de cei 275 de km, de data asta (si nu de vreo 2000-3000), am incercat asa cum mi-am propus de fiecare data, sa incerc sa imi ocup timpul in fel si chip. Job-ul pe care il am imi da energia necesara zilnic tocmai pentru ca imi place mult ceea ce fac si recunosc ca detest week-endul pentru ca ma plictisesc groaznic de tare atunci cand sotul nu este langa mine. As prefera sa merg continuu la job pentru ca acolo timpul trece altfel in fiecare zi. Spre uimirea mea am continuat sa merg la „gym” si recunosc ca pana si eu sunt uimita de mine pentru ca inca nu am renuntat. Si chiar mi-am propus serios sa nu renunt pentru ca am nevoie de miscarea zilnica din multe puncte de vedere! Si mai nou, cam de week-end-ul trecut m-a luat dorul de citit…da, dorul si pofta de citit.

Probabil ca multora dintre voi vi se pare absolut normal sa cititi zilnic o carte, sau azi sa incepeti o alta noua. Recunosc sincer ca pentru mine nu era neaparat o obisnuita. De ce? Pentru ca devenisem un pic recalcitranta din „vina” cartilor pe care am fost nevoita sa le citesc in timpul liceului, facultatii si masterului. Pur si simplu la un moment dat am citit atat de mult si atat de greu devenise pentru mine „sportul” asta extrem, incat intr-o zi am decis sa iau o pauza. Tot timpul aveam impresia ca trebuie sa fug odata de cartile alea de teorie, de cartile alea de la scoala, pentru ca tot timpul aveam sentimentul ca orice as fi citit era musai, era ca un fel de obligatie, trebuia citit pentru ca trebuia la facultate sau la master. Bineinteles ca asta nu inseamna ca nu am mai citit nimic, daca nu am tinut o carte in mana. Deseori, sau aproape in fiecare zi citesc bloguri, citesc ziarele on-line, citesc pasaje din carti de pe internet. Bineinteles ca imi place sa ma informez si sa informez la randul meu atat cat pot.

Week-end-ul trecut a insemnat pentru mine poate un nou inceput. Poate pentru unii pare mult spus, sau pare total ciudat. Insa am invatat ca viata si grijile ei, sau departarea de persoana iubita te poate invata extrem de multe lucruri. Mai exact am incercat inca odata sa imi ocup timpul cu altceva, tocmai pentru ca din nou plictiseala si „ne-cheful” ma apasau. Asa ca am decis sa citesc dupa ceva timp o carte…FLUTURI. Da, tocmai pentru ca zilnic vedeam pe Facebook atat de multe comentarii pozitive cu privire la aceasta carte si tocmai pentru ca pur si simplu nu puteam intelege ce poate avea atat de special aceasta carte si de ce ar fi atat de citita, am zis ca trebuie s-o „incerc” si eu. Intamplarea a facut ca in ziua respectiva, exact primul volum al cartii sa se afle in casa, pentru ca Angi (verioasa „alias” surioara mea) o imprumutase de la o prietena, insa nu apucase sa inceapa sa citeasca din ea. Asa ca m-am pus pe treaba imediat.

Desi nu mai citisem de ceva timp, am avut un spor fantastic, avand in vedere ca am terminat primul volum in doar 6 ore. Dar recunosc ca am fost atrasa inca de la primele pagini. Bineinteles ca nu am stat prea mult pe ganduri si ca la doua zile imprumutasem deja si cel de-al doilea volum pe care l-am terminat ceva mai greu pentru ca m-a prins in cursul saptamanii.

Mi-a placut la nebunie intreaga poveste si m-a atras extrem de tare modul in care Irina Binder reuseste sa evidentieze povestea de dragoste neimpartasita pe tot parcursul celor doua volume. Nu vreau bineinteles sa ma apuc sa fac aici rezumatul cartii, tocmai pentru ca va sfatuiesc sa o cititi pe cei pe care nu ati facut-o deja!🙂 Eu una mi-am raspuns la intrebarile de mai sus, „oare ce au gasit atatia oameni in cartea asta de au laudat-o atat de mult?” In mod sigur ca raspunsul vine odata ce incepi sa citesti din ea si observi ca nu te mai poti opri. Trairile si sentimentele din poveste te fac sa traiesti parca in lumea Irinei, sa observi doar ceea ce se petrece acolo, sa nu-ti mai stea gandul in alta parte, decat la randurile pe care le citesti.

Asa cum am spus, imi era dor sa citesc cu atata drag o carte si ma bucur ca am facut-o. Binteles ca mai urmeaza si altele…pe care le astept ca pe painea calda.

P.S. Cartea „Fluturi” este destinata, din punctul meu de vedere, acelor oameni care simt si traiesc intens fiecare clipa, care cred in destin, care cred in Dumnezeu si in ei insisi. Este destinata acelor oameni care simt iubirea la cote inalte, care traiesc in simplitate si pentru care nu avutia sau bogatia conteaza! Este destinata acelor oameni care se cunosc atat de bine pe ei insisi, celor care isi iubesc aproapele si pentru care ar fi in stare sa se sacrifice indiferent de orice. Este destinata oamenilor care iubesc cu adevarat, oamenilor care nu pot trai singuri niciodata, oamenilor care au nevoie de dragostea celor apropiati si de iubirea aceea care sa le aduca „doza de fluturi”.

Somn usor…

Si IUBITI CU INTENSITATE!🙂❤🙂

Lasă un răspuns

