BOCRIS.RO – alegerea cadoului perfect!


De cate ori nu ti-ai pus intrebarea „oare ce i-as mai putea oferi in dar sotului meu?” … nu de alta dar  deja stii prea bine si tu mai mult decat oricine altcineva ca sotul tau are de toate si ca pur si simplu nu-i lipseste nimic. Eu zic ca problema aceasta apare extrem de des mai ales in cazul cuplurilor tinere; da, spun tinere, deoarece in zilele noastre acestia au mai multe oportunitati si mai multe variante in ceea ce priveste procurarea unui cadou. Bineinteles ca sunt si cupluri de varsta a treia suficient de moderne care isi pot oferi unul altuia ceva extrem de interesant si de actual.

Pentru ca intotdeauna am fost si imi place sa fiu sincera, am sa ma refer exact la situatia mea si a sotului meu si am sa iti spun ca am un sot care indiferent ce ar avea acasa si ce si-ar mai cumpara pe langa, intotdeauna e loc de ceva si mai nou si mai frumos si mai interesant. Analizand BOCRIS, magazin online IT, am putut constata intr-un timp foarte scurt ca este absolut incantator si ca multitudinea de oferte este exact ceea ce poate sa-i aduca zambetul pe buze sotului meu.🙂

In primul rand iti spun sigur ca ceea ce te va atrage si pe tine in mod special este faptul ca Bocris ofera consultanta, ajuntandu-te sa poti lua cele mai eficiente decizii in ceea ce priveste optiunea la care iti doresti sa recurgi. De asemenea, optiunea service se afla in prim-plan, ceea ce inseamna ca poti sta linistit si ca indiferent ce s-ar intampla, echipa Bocris este pregatita sa iti vina in ajutor.

Ce poti gasi mai exact in magazinul online din judetul Prahova? Foarte simplu…electronice, produse multimedia, computere, laptopuri, televizoare, imprimante, smatphon-uri, etc. Asa cum iti spuneam o multime de variante pentru a putea oferi un cadou cuiva drag, sau de ce nu, pentru a-ti oferi chiar tie cel mai frumos dar.🙂

In ceea ce ma priveste as putea spune ca m-as innoi asa cu un smartphone pentru ca sunt innebunita ca oricare altul probabil, dupa noutati. Si iata un super telefon care imi place tare mult si pe care i l-as cumpara si sotului meu…

d5ae336d51c18080330a5aa8454b866e

Imi place foarte mult cum arata, are un design absolut incantator, este finut si in acelasi timp, in magazinul online Bocris il poti gasi si la un pret extrem de convenabil. Eu zic ca merita investitia si in mod sigur vei reusi sa iti surprinzi partenerul cu un astfel de cadou.

Iti recomand de asemenea sa iti indrepti un pic atentia si spre camere foto ieftine. Gasesti super reduceri si in mod sigur iti doresti sa iti faci un asemenea cadou. Pentru ca indiferent cate „selfi-uri” ti-ai face cu telefonul si cate poze reusesti sa faci cu smatphone-ul tau, in mod sigur nu iti vor iesi la fel ca cele pe care le poate face acest Nikon… Doamne si cand ma uit la el si-l vad asa rosu si frumos, mai ca-mi vine sa bag mana prin ecranul calculatorului meu si sa mi-l iau direct in casa🙂.

6389216c73e39b6a279746e5e67f13c6

Aceste produse la care-mi sta mie gandul dar si multe, multe altele, le poti comanda foarte usor folosind cosul de cumparaturi al magazinului BOCRIS, apeland numarul lor de telefon ( 0344/401.060), sau completand formularul de contact.

In ceea ce priveste originalitatea produselor nu trebuie sa iti faci nici cea mai mica problema, deoarece toate produsele sunt noi; vei primi bineinteles garantie si asa cum iti spuneam ceva mai sus, vei avea parte de service autorizat.

Ce zici te-am convins sa-i faci  un cadou inedit sotului tau? Despre al meu nici nu mai vorbesc…sunt sigura ca atunci cand va citi articolul va incepe sa „ma bata la cap” ca vrea sa-i comand ceva de pe Bocris.

Spor la cumparaturi!😉

3 gânduri despre &8222;BOCRIS.RO – alegerea cadoului perfect!&8221;

  1. Flavia Lionte zice:

    Buna ziua,
    Ma iertati ca va deranjez,vin cu rugamintea la d-voastra sa publicati un articol umanitar despre copilasi mei.Singura mea speranta sunteti d-voastra.Toate detaliile despre copilul meu le gasiti pe site-ul http://salveazaoinima.ro/campaigns/ianis-si-rares/ sau pe blogul special creat pentru copii: http://ianisrares.blogspot.ro/. Astept din partea d-voastra un raspuns pe adresa de e-mail: flavialionte@yahoo.com
    Va multumesc anticipat!

Lasă un răspuns

