Sa-mi traiasca!


In desaga incarcata

Cu atatia zeci de ani

Sa mai pui , iubite tata

” Macar ” … pan’la centenar !

Povestea unui tată
nu-i spusă prea des,
deşi în suflet e purtată
şi nu e greu de înţeles.

El suferă-n tăcere
şi lăcrimează pe ascuns,
ar vrea să-ţi dea putere
şi n-are timp de-ajuns.

Este cealaltă jumătate,
ce ţi-a dat viaţa-n dar.
„Te iubesc”, nu ştie a spune, poate,
dar, fără tine, el ar trăi-n zadar.

Chiar de, la rându-ţi, eşti părinte,
îi spui tot “sărutmâna, tată!”
şi i te-ai aşeza în braţe, cuminte,
cum făceai, copil, odată.

Povestea unui tată
nu-i spusă prea des,
deşi în suflet e purtată
şi nu e greu de înţeles…

69474_168233516527266_7085982_n

68347_168157066534911_3732355_n

Si imediat dupa aniversarea nuntii noastre, urmeaza o alta aniversare la fel de importanta! La o zi dupa nunta , taticul meu isi serbeaza ziua de nastere. Bineinteles ca nu puteam sa nu il aniversez aici pe blogul meu pe cel mai iubit si scump tatic din lumea asta!

Ca de fiecare data, pentru ca nu fac asta doar cand este ziua lui, vreau sa ii multumesc pentru ca intotdeauna mi-a fost si imi este alaturi la bine si la greu, iti multumesc tati pentru toate sfaturile pe care mi le dai ori de cate ori am nevoie, iti multumesc pentru ca ma asculti tot timpul atunci cand simt nevoia sa vorbesc si pentru ca intotdeauna stii sa ma binedispui cu veselia ta debordanta!

Si noi, copiii tai, iti dorim din toata inima sa fii sanatos, sa te bucuri de noi, de ce nu sa ajungi sa te bucuri si de nepotei, sa ne incanti multi ani de acum inainte cu buna ta dispozitie si bancurile bune, sa ne fii alaturi ca si pana acum si sa fii fericit si bucuros asa cum esti tu de obicei; iti dorim sa castigi multe meciuri cu echipa ta, sa incanti si mai multa lume cu muzica si acordeonul tau, sa ajungi sa le canti la nunta nepotilor tai…🙂

LA MULTI ANI TATICULE DRAG SI SCUMP!

TE IUBIM ENORM!

SA NE TRAIESTI!!!

4 thoughts on “Sa-mi traiasca!

  1. In viata asta, daca ar fi sa numesc un barbat pe care l-as lasa sa ma bata, sa ma critice, sa ma certe, la care m-as apleca sa-i leg sireturile si i-as spala picioarele, acela ar fi tatal meu. Stiu ce simti, fac parte din generatia aia care a avut un tata exemplu, fara sa cer asta nimanui. Am avut parte si am de o familie fericita care ma iubeste asa cum sunt eu. Un tata dar si-o mama, vor fi langa noi nu doar atunci cand avem nevoie de ei ci tot timpul. Merita sa-i cinstim! Iti iubesti tatal, eu in schimb am fost mai apropriata de mama din cauza ca e singura si cea mai buna prietena a mea, iar tata, el era prezent la orice prostie din viata mea, la orice dezamagire, fara sa-l mentionez, fara sa-l chem, fara sa-i dau atentie, dar crescand mi-am dat seama ca, chiar daca eu spun ca ii iubesc pe amandoi la fel, pentru ca n-am avut niciodata o relatie cu el ca si cu mama, tin sa precizez ca el e numarul unul cand vine vorba de-o chestie. Sunt mana lui dreapta, iar el e omul care mi-a indeplinit visele. Ma bucur ca ai un tata la fel ca al meu. Suntem doua surori, dar eu sunt preferata tatalui meu, sa nu intelegi gresit, ne iubeste la fel, dar eu il inteleg mai bine, deh, acum si varsta .. La multi ani tatalui tau. la multi ani tie pentru faptul ca ai o casnicie fericita! Te pup.

Lasă un răspuns

