Oare incep sa imbatranesc?


Sunt putin dezamagita de mine…da pe bune ca vorbesc serios. Nu prea mi se intampla de obicei sa ma dezamagesc pe mine insami, dar de data asta parca am intrecut orice masura. Unii ar zice ca n-ar fi asa grave motivele, dar pentru mine cam sunt.

Intr-o singura luna, am uitat deja de doua evenimente destul si suficient de importante pentru mine!😦 Aproape ca nu imi pot explica cum de mi s-a intamplat pentru ca de obicei nu uit datele importante, mai ales atunci cand e vorba de ceva ce ma priveste in mod direct, si mai ales atunci cand e vorba de ceva ce imi aduce bucurie in suflet. Chiar m-am suparat …

Pe 1 Septembrie, Tasha a implinit 2 anisori si eu mi-am amintit asta abia ieri! Sunt o „mama” denaturata clar! Si culmea e ca mai acum o luna imi tot spuneam „vaaaai sa nu uit ca pe 1 Sept. fetita noastra face 2 ani! Abia astept sa-i cumpar ceva!” Repet, ma mira foarte tare lucrurile astea, pentru ca de obicei nu uit asa cu una cu doua! Chiar tin cont si imi place sa tin cont de lucrurile care ma bucura si care imi aduc buna dispozitie. Acum nu ca imi caut scuze, dar poate gandurile din mintea mea, poate raceala crunta prin care am trecut in ultimele zile mi-au intunecat capul definitiv! :( 

Si cum raceala inca nu mi-a trecut de tot, gasesc din nou scuza asta si spun ca exact acum jumatate de ora mi-am amintit si eu ca azi, blogul meu, „casuta mea plina cu ganduri”, implineste 3 ani! Da, azi e tot un fel de ziua mea, cum imi place mie sa zic. E ziua gandurilor mele „de prin viata adunate„. Ce pot sa mai zic? Si asta am uitat!😦 O fi de vina dorul prea mare? Haosul din mintea mea? Sau poate faptul ca imi doresc tot timpul sa fac mai multe lucruri de-odata? Nici nu mai stiu ce sa mai zic…

Sper totusi ca nu incep usor, usor sa imbatranesc si sa ma lase memoria asa devreme; in orice caz, nu e niciodata prea tarziu pentru un LA MULTI ANI Tasha si LA MULTI ANI „De prin viata adunate„, nu?

Somn usor…

9 thoughts on “Oare incep sa imbatranesc?

  1. M. IORGA spune:

    DA TATI POATE DIN PREA MULT DOR SI DE FAPTUL CA POATE TE GINDESTI SI TU LA MULTE, POATE CA NICI NOI NU TE SPRIJINIM SUFICIENT SAU CIT AR TREBUI DAR IN NICI UN CAZ CA AI INCEPUT SA IMBATRINESTI CA INCEPEM SA IMBATRINIM DIN CLIPA IN CARE NE NASTEM ASA CA LA ANII TAI DEABIA ESTI LA INCEPUT …….
    TE PUPA TATI .

    • iulie2014 spune:

      DRAGA AURA ARE DREPTATE TATI TAU TE ROG NU MAI GANDI ASA NU TREBUIE SA GANDESTI CA ESTI DEZAMAGITA DE TINE INSUSI ESTI INCA LA INCEPUTUL VIETI STIU CA REGRETI ACELE ZILE DAR ACESTE ZILE PE CARE TU SPUI CA LE-AI UITAT TE POTI BUCURA DE ACESTE BUCURII IN FIECARE ZI LA ORCE ORA DECI CHIAR NU E CAZUL SA FI DEZAMAGITA DE TINE. NU MAI SPUNE CUVANTUL BATRANETE LA ANI TAI TE ROG .

Lasă un răspuns

