Ce cadouri mai oferim sotilor?


Cat de greu e pentru tine sa alegi un cadou pentru sotul tau, sau pentru iubitul tau? Lasa-ma sa ghicesc, nu-i asa ca tot timpul te plangi ca nu stii cu ce l-ai mai putea impresiona pentru ca oricum are de toate si tot ce-i trebuie? Si pana la urma asa si este, si cred ca majoritatea barbatilor au si isi cumpara in general cam tot ce le-ar trebui. Doar ca atunci cand se apropie o zi de nastere, o sarbatoare in cuplu, o zi a indragostitilor, sau mai stiu eu ce sarbatoare de genul, tot esti nevoita sa-l surprinzi cu ceva.

Pentru mine de exemplu as putea spune ca nu e chiar atat de greu, in ideea ca sotul meu imi spune cam asa: „pentru mine nu conteaza sa fie ceva scump, sau ceva sofisticat; atata timp cat stiu ca este din partea ta si cand stiu ca e daruit cu toata dragostea, poate fi orice, chiar si o bomboana;”  :) Da, chiar asa imi spune de fiecare data, asa ca eu aleg tot timpul sa-l impresionez cu lucruri simple, dar care au in componenta iubirea, dragostea, care sunt pline de sentimente si care stiu ca in mod sigur pentru el inseamna mult. Apropos de asta, i-am pregatit o mica surpriza pliiiiiina de iubire, sssshhhhh, nu spuneti nimic, abia astept sa vina si sa imi spuna daca-i place🙂.

Asa ca voiam sa te sfatuiesc si pe tine ca atunci cand esti in pana de idei, sa apelezi la myman.ro, un super magazin online in care poti gasi cele mai originale idei pentru cadouri barbatesti. Acum stii prea bine ca unii dintre barbati sunt si mai pretentiosi, ceea ce inseamna ca daca alegi ceva din acest magazin, garantat ai toate sansele „sa-l dai pe spate”. Pentru ca myman iti ofera atat de multe optiuni pentru a face un cadou super interesant. 

Si daca ar fi sa aleg eu ceva pentru sotul meu, m-as gandi la globul pamantesc mercator 1541, asta avand in vedere ca lui i-a placut Geografia dintotdeauna si ca ii place sa calatoreasca si va calatori prin toata lumea asta.🙂 Globul pamantesc este pe stativ clasic si este realizat din lemn si bronz. Solid, dar totusi fragil, este elegant si impresionant. Harta este din sec. al XVIII-lea, iar dimensiunile sunt 34.5 x 61cm. 

2565

Ce zici te-am convins? Intra si rasfoieste fiecare categorie si in mod sigur vei gasi ceva wow cu care sa-ti surprinzi si tu sotul sau iubitul!

Succes!🙂

Lasă un răspuns

