Minciuni si rautacisme


Prima zi mai racoroasa dupa o ploaie si o furtuna super nasoale! Da’ zau ca a fost bine sa dorm bine imbracata si invelita cu pilota si toate astea fara sa nadusesc de caldura. NU de alta dar ma cam saturasem de toate astea. Stiu ca nu a trecut inca vara si ca vor mai urma si alte zile caniculare, dar cand vezi asa o zi cu vant si cu racoare parca iti mai vine sa traiesti.

Trecand peste aspectul „vreme”, simt asa un dor de duca…da, as pleca undeva sa ma plimb impreuna cu sotul meu, mi-e dor de un concediu ceva. Ma gandesc totusi ca trebuie sa stau cumintica si sa mai astept ca nu mai e chiar atat de mult pana vine acasa si poate dorinta mea va deveni realitate. Daca nu, oricum atunci cand vine el, ma simt ca intr-un concediu oriunde am fi.🙂 Conteaza doar sa fim impreuna! :) 

Si am asa o stare ciudata si un chef de nimic de nu-ti mai zic. Mai ales cand ii vad pe cate unii in fiecare zi care reusesc sa ma enerveze; si de fapt nu asta e cuvantul potrivit, cred ca si mai potrivit ar fi „scarbit”, da unii care reusesc sa provoace scarba prin felul propriu de a se comporta. Pe bune ca ma gandesc tot mai serios sa plec din tara asta pentru ca e din ce in ce mai clar ca nu mai exista scapare. Intalnesc in fiecare zi tot felul de oameni, oameni buni si frumosi, oameni care ar merita de zece ori mai mult, oameni credinciosi, oameni sinceri, care din pacate nu au sanse pentru un trai decent intr-o tara ca asta. 

Ma gandesc serios la momentul in care voi avea un copil, daca merita sa traiasca cu adevarat intr-o astfel de tara. Sa nu ma intelegeti gresit, avem cea mai frumoasa tara din punctul meu de vedere, doar ca oamenii si cei care ne conduc, ne aduc in stare sa ne parasim aceste locuri frumoase. Si e pacat…mare pacat pentru ca nu stim sa apreciem ceea ce avem si sa folosim in anumite scopuri lucrurile minunate.

Da, sunt dezamagita. Nu, nu sunt o frustrata! Doar ca oricat as incerca sa vad lucrurile altfel si oricat as incerca sa inteleg unele persoane care in in fata ta incearca sa para mieluseii blanzi si in spatele tau taie si spanzura, jur ca nu reusesc! Ma intreb cum pot dormi unii linistiti cu capul pe perna, atunci cand se stiu vinovati? Oare chiar nu mai exista constiinta? Probabil ca unii se intreaba „oare ce-o fi aia?” Nu le-o fi frica de Dumnezeu cand stiu cat mint si cat rau fac unora? Mie una mi-ar fi rusine si de mine insami, daca m-as stii asa! 

Sunt satula de nesimtire si de rautate, de parsivitate, de egoism, de ura, de orice tine de acest aspect. Da, stiu, stiu ca am mai spus asta si probabil ca ma repet sau ca va plictisesc, dar asa mi-ar placea sa ne rasculam odata si sa luam taurul de coarne. 

Hai ca nu mai zic nimic, incerc sa fac fata rautacismelor de zi cu zi si sa sper ca poate se mai schimba ceva…

 

 

2 gânduri despre &8222;Minciuni si rautacisme&8221;

  1. iulie2014 zice:

    FELICITARI AURA DE CURAJUL TAU DE A SPUNE LUCRURILOR PE NUME PANA SI TU TE-AI SATURAT DAR EU CE SA MAI ZIC CA NICI EU NU MAI AM NICIUN CHIEF DE VIATA AICI MA
    TRATEAZA TOTII CU O URA ASA DE MARE INCAT
    DACA AR PUTEA MI-AR LUA VIATA ASTA MA REFER
    LA AI MEI… CAT PRIVESTE CONDUCEREA CE SA ZIC?
    CA MIE NU MAI MI-A DAT DREPTURILE MELE DE 5 LUNII
    DAR CE LE PASA LOR DACA AU EI NOI PUTEM MURII
    CU ZILE.!

Lasă un răspuns

