De ce o iubesc atat de mult?


Inceput de week-end in adevaratul sens al cuvantului, soare, mare, plaja, tot ce se poate de bine pe litoral…dar ca sa faci multe lucruri frumoase si distractive trebuie sa ai si dispozitia necesara. Eu nu zic ca n-as avea-o, doar ca dorul tot mai apasat de sot isi spune cuvintul cu fiecare zi care trece, tot mai mult…de aici probabil si lipsa de entuziasm.

Si atunci cand iti e tare dor, te gandesti la ceea ce va leaga, doar, doar iti mai alini putin suferinta. Avand in vedere ca pana acum nu avem un bebe al nostru, copilul nostru este acum Tasha. Da, ati auzit bine, catelusa noastra draga, ciobanesc mioritic. Pentru ca am crescut-o de la cateva saptamani si pentru ca ne-am atasat asa de tare de ea, este ca si copilul nostru de care incercam sa avem cat mai multa grija.

10390078_874728369211107_3778638486516483223_n

10526088_913697788647498_7934072745979581129_n

Nu pot uita ziua noastra, a mea si a sotului…pentru ca la implinirea a 6 ani de cand ne cunoscuseram, m-am trezit din partea lui cu un cadou mic tare, alb si pufos. Pur si simplu eram fascinata. Nu mai avusesem niciodata ocazia sa cresc si sa ma joc cu asa ceva, cu ceva ce era doar AL MEU!

Pentru ca sotul imi spusese ca sigur este un mascul, ok, am luat-o amandoi de buna si am zis ca daca vanzatorul asa i-a zis, asa era. Puteti sa radeti de noi, dar sincer nu am stiut si nu ne dadeam seama la cat era de mica, daca e fetita sau baietel.🙂 Pe la vreo luna si ceva, doua cred, am avut nevoie de confirmarea a doi prieteni ca da, este fetita, sa nu o mai strigam Max si sa-i schimbam si noi numele. A fost o intreaga poveste asta cu sexul si cu numele, pentru ca mai apoi ne-am gandit mult si bine ce nume de fetita sa-i punem ca sa se poata obisnui repede saraca catelusa. Si iata ca dupa lungi incercari si cautari am ramas la TASHA. Iubesc numele asta si o iubesc pe ea enorm.

Ma gandesc ca peste o luna implineste doi anisori si parca nici nu stiu cand au trecut si cand a crescut atat de mare. Acum doua zile am mers sa facem vaccinul, avem carnet nou de sanatate, avem microcip, deparazitare si tot ceea ce trebuie. Sunt asa de mandra de ea si uneori regret ca nu mai am atat de mult timp la dispozitie sa o vad zilnic si sa ma joc cu ea. Am aflat si eu acum cand am fost la vaccinare ca esti obligat sa-i pui microcip catelului, pentru ca altfel nu ti-l mai vaccineaza, in plus esti obligat si sa-i faci un alt carnet de sanatate. Desi unii ma cred poate nebuna, sau multi spun ca ei nu ar fi dat atatia bani pentru un catel, eu nu as fi putut sa nu o fac! Pentru cei interesati, instalarea microcipului costa 75 de lei, vaccinul 60 de lei, noul carnet de sanatate 50 de lei, deparazitarile (interioara/exterioara) 100 de lei. Doar ca microcipul si carnetul se achizitioneaza odata pentru totdeauna.

da

da1

Si cum sa nu-i fac eu toate astea, atata timp cat are toate vaccinurile si deparazitarile la zi inca de cand am cumparat-o?🙂 Doar e fetita mea. E ea mai nebuna asa si nu pot sa zic ca e cel mai ascultator catel din lume, dar ne intelegem bine. E foarte iubitoare si simte nevoia sa fie alintata (ca doar asa a fost de mica)! La randul ei ofera multa dragoste si parca uneori „cerseste” sa fie mangaiata si alintata. De asta o iubesc asa de mult!

Si pentru ca imi plac atat de mult cateii, filmuletul care tot „circula” pe facebook de cateva zile, m-a uimit la propriu. Cei care l-au realizat, au facut o treaba excelenta! Este amuzant, interesant, si totusi pare atat de REAL!🙂

Week-end linistit!

Lasă un răspuns

