Hai c-am facut-o si pe-asta!


Mai in gluma mai in serios, ca sa zic asa, cred ca am vreo doi ani de zile de cand nu am mai facut vreun sport. Ce inteleg eu prin sport mai exact? Sa te tii de treaba pe la vreo sala ceva unde ti-ai facut abonament, ori daca nu, sa fii in stare sa respecti un program anume si bine definit daca ti-ai ales sa faci asta acasa, sau pe terenul de fotbal din spatele casei.

Cum eu mi-am propus de vreo cateva ori pana acum sa tot fac un pic de miscare pe acasa, sau pe terenul de care spuneam si nu am reusit sa ma tin de treaba, singura varianta a ramas una singura: sa imi fac abonament la un centru special pentru asa ceva. Si recunosc ca pentru mine e ceva daca am facut asta dupa atata timp. Pentru ca imi este lene de obicei si nu imi place sa obosesc, sau sa curga apele pe mine facand vreun sport. Tocmai de asta s-a tot rugat prietena mea de mine „hai hai ca o sa-ti placa” si eu tot nu si nu si nu. Apoi imi zicea si mami: „de ce nu mergi, nu crezi ca o sa-ti faca bine sa faci putina miscare, doar ai nevoie?!” Pana la urma, eu stiind bineinteles undeva in subconstientul meu ca e clar si logic ca miscarea si sportul fac bine, indiferent daca imi e mie lene, sau nu, m-am decis „sa iau taurul de coarne”. Zis si facut!

1406925172125

Prima zi a fost sa spunem oarecum de acomodare, dar asta nu inseamna ca nu m-am spetit! Am bagat serii de circuit si statii in termeni sportivi si ca sa o zic pe aia dreapta, storceai hainele de pe mine la finalul antrenamentului. Am ajuns acasa, bine, chiar foarte bine si a doua zi chiar nu prea aveam febra deloc. A doua zi, a urmat coregrafia la stepper…maiculita Doamne m-a rupt in doua la propriu! Am o febra maxima, dar recunosc ca mi-a placut al nabi de mult! Desi pentru inceput ma apuca grav gafaielile si uneori daca mi-ai vedea fata, mi-ai plange de mila la propriu, imi place chiar foarte tare si acum regret ca nu am facut asta mai de mult. Dar timpul nu este pierdut si nu ma las. Promit sa ma tin de treaba si sa continui cu sportul cat mai mult cu putinta!

Luni urmeaza ZUMBAAAA🙂, in mod categoric o sa imi placa, abia astept! Pentru cine e interesat, eu am ales Popa’s Gym si chiar sunt multumita si doar dupa primele doua sedinte. Scoate untul din noi ca sa fiu mai concreta si chiar merita sacrificiul! Bineinteles asta daca dupa sedinte, nu mergi acasa si bagi vreo 2-3 prajituri🙂.

V-am pupat!

Week-end linistit!!!😉

2 thoughts on “Hai c-am facut-o si pe-asta!

Lasă un răspuns

