Comentarii despre faimoasa nunta


Probabil ca multi se vor intreba de ce am ales sa scriu despre un astfel de subiect, sau din contra vor face comentarii rautacioase, pentru ca vorba aia noi niciodata nu recunoastem ca de fapt ne uitam la unele emisiuni, ca de fapt mai ascultam si manele si ca de fapt ne plac unele petreceri „manelicioase”.

Asa cum probabil v-ati dat seama deja, este vorba despre nunta lui Pepe cu Raluca. Am ales sa fac comentarii pe tema asta, pentru ca: 1. Andra este preferata mea (si Maruta bineinteles desi a inceput sa imi placa ceva mai tarziu). 2. Pentru ca imi place extrem de tare lumea showbiz-ului si anumiti oameni. 3. Pentru ca asa cum toata lumea are o parere pro/contra/retinuta, asa o am si eu pe a mea si doresc sa o exprim. Si unde o pot face cel mai bine, decat aici la mine „acasa”. 4. Pentru ca ador petrecerile, nuntile, botezurile, lautarii.

Recunosc ca principalul motiv pentru care am urmarit nunta celor doi, a fost din „vina” nasei mari, Andra. Da, si asta pentru ca nu imi place sa pierd nici un moment de-al ei, indiferent de natura lui. Bineinteles ca nu imi displace nici Pepe, sau Maruta. La capitolul mireasa nu ma pronunt prea mult tocmai pentru faptul ca nu stiu asa multe despre ea si despre felul ei de a fi.
Ce pot sa spun? O nunta cum probabil si-ar dori sa aiba, sau si-ar fi dorit sa aiba multi dintre noi…mi-a placut foarte tare ca desi se filma tot timpul au stiut sa se distreze si sa fie oameni in adevaratul sens al cuvantului. Si cel mai tare mi-a placut atunci cand le canta Adrian Minune acasa, pe zi…cat de bine se simteau si ce voie buna. Nu fite, nu figuri, nu nimic. Despre Andra ce pot sa mai zic…toata un suflet si o distractie; absolut minunata ca de fiecare data!

Despre cum s-au imbracat nasa si fina…hhhmm…am sa fiu sincera ca de fiecare data si am sa spun ca nu mi-a placut neaparat rochia Andrei, in sensul ca parea un pic mai in varsta decat este; apropos…nu am inteles niciodata de ce atunci cand esti nasa si ai pana in vreo 40 de ani, ar trebui sa porti o rochie lunga? Scrie undeva asta? Ok, e adevarat ca e mai eleganta si asa mai departe, dar rochiile lungi din punctul meu de vedere au intotdeauna tendinta de a imbatrani, si asta mai ales atunci cand sunt negre. Cu toate astea, oricum Andra ramane pentru mine numarul 1. Mireasa a fost ok, draguta rochia de 4100 de euro (asta daca e adevarat ce a scris presa), insa pe bune ca nu mi-a placut deloc coafura. Parca a dezavantajat-o total; as fi vazut-o cu parul lasat pe umeri, niste carlioante ceva, o chestie, habar nu am.

Si totusi, indiferent de cum au fost aranjate personajele principale, sa nu uitam ca este vorba despre o nunta si o mireasa. Pentru mine mireasa este frumoasa oricum ar arata in ziua nuntii pentru ca este mireasa. Nu are cum sa fie altfel si tare ii urasc pe carcotasii care fac comentarii aiurea la adresa acestei nunti si nu numai. Atat i-au mai criticat si atat de urat au mai scris unii despre protagonistii acestei nunti de pur simplu m-am saturat sa le tot citesc rautatile.

Nu inteleg de ce se judeca atat de tare unii oameni intre ei si de ce isi fac atatea reprosuri! Parca zici ca oamenii astia au furat de undeva ca sa faca nunta asta, sau au dat in cap cuiva ca sa ajunga cine sunt astazi. Eu ii apreciez pe oamenii care si-au castigat ceea ce au astazi pe barba lor (vorba lui Moga) si mai ales pe cei care isi recunosc propria valoare. Si ii urasc pe oamenii care sustin sus si tare ca se descurca singuri si ca nu au primit nici un fel de ajutor din partea nimanui, cand de fapt daca nu erau sustinuti, azi erau NIMIC! Oamenii astia s-au ridicat si au inceput de jos si daca au ajuns unde sunt astazi, s-a intamplat doar din „vina” talentului pe care il au!

De Maruta se leaga toata lumea ca face ca drege ca ii „zgarma” pe invitati cu intrebari aiurea, ca-i trage de limba, dar nimeni nu intelege faptul ca de fapt asta ii e meseria si ca aia care sunt in platou vin pe niste bani, nu vin asa sa se afle in treaba. Ar vrea multi sa fie asa de talentati ca  Maruta, din astia de pe la alte televiziuni, dar uite ca nu prea le iese.

Asa ca indiferent ce ar zice una lume, mie mi-au placut tare mult cu totii, iar nunta a fost cu adevarat wow! Recunosc ca i-am urmarit cu emotie si ca am trait sentimentele alaturi de ei!

Somn usor!

2 thoughts on “Comentarii despre faimoasa nunta

  1. Draga Aura, am citit articolul fiindca eram curioasa. E scris frumos, fara patima, fara exagerari.
    Mie, una, nu-mi plac nuntile de niciun fel dar asta nu inseamna ca am ceva impotriva acestui gen de evenimente.🙂 Chiar am evitat sa vad ceva legat de „nunta anului” ca sa nu devin si mai anti. Imi sunt de ajuns ecourile de dupa🙂

Lasă un răspuns

