Ti se poate intampla intr-o secunda din viata ta…


images

Dupa cum deja bine stiti nu am gusturi fixe in ceea ce priveste muzica. Ascult tot ceea ce imi ajunge la inima si in suflet. Trebuie sa imi placa foarte tare linia melodica dar mai ales versurile unei piese pentru a fi perfecta pentru mine.

Am ascultat si melodia lui Betty Blue, fiica lui Florin Salam si sincera sa fiu nu m-as fi asteptat sa imi placa atat de tare. Probabil multi se gandeau ca fata lui Salam va canta manele, sau nu s-ar fi asteptat sa aiba o melodie care sa sune tocmai in acest fel.

In mod sigur versurile melodiei sunt facute cu gandul la mama fetei care nu mai este si clar a reusit sa transmita foarte bine mesajul pe care si l-a dorit. Intotdeauna imi propun sa traiesc clipa si imi place sa traiesc intens fiecare moment si sa ma bucur de familie si de cei dragi intotdeauna. E adevarat ca nu reusesc de fiecare data sa imi pastrez doza optima de optimism si ca o mai iau pe alaturi, insa zic eu ca imi revin destul de repede. Incerc sa privesc tot timpul INAINTE si sa imi urmez visele, pentru ca alta varianta nu exista.🙂

Va las sa ascultati piesa si sa  imi spuneti ce parere aveti…

 

V-am pupat! :*😉

4 thoughts on “Ti se poate intampla intr-o secunda din viata ta…

Lasă un răspuns

