Gemenilor stati pe aproape


10378936_890212570996020_3869306210372785615_n

Crezi in astre si in zodiac? Citesti horoscopul zilnic? Sau macar odata pe saptamana? Recunosc ca in tineretile mele nu citeam horoscopul absolut deloc si nici nu ma interesa, aproape ca nu imi pasa. Eeei uite ca de la o vreme parca a inceput sa imi placa sa il citesc. Habar nu am de ce…o fi de vina inaintarea in varsta? Mi s-o parea mie ca e adevarat ceea ce scrie pe acolo? Chiar azi ma uitam cu bunicii la o tanti la tv care vorbea despre zodii si culmea e ca tataia imi spunea ca el nu crede in asa ceva si ca de unde stie aia domne si cum citeste ea in stelele alea ca asa este? Ce sa zic? O fi avand si tataia dreptate pe undeva.

Nu stiu de ce, dar mie mi se pare cateodata ca e cam adevarat ceea ce citesc la zodie. Nu stiu cum fac, dar de fiecare data citesc horoscopul dupa ce trece ziua, asa mai pe la orele 22.00. Si chiar daca e complet adevarat ceea ce scrie acolo si asa a fost intreaga zi, ma intreb la ce mi-o mai folosi? Macar de l-as fi citit dimineata sa pot observa cum pe parcursul zilei se adeveresc una cate una cele citite. In fine…nu stiu de ce am asa un entuziasm cand citesc si vad ca da domne chiar e adevarat ce scrie la Gemeni. Aaaa, am avut si o perioada in care citeam si credeam in horoscop doar daca imi placea mie cum suna si mi se parea ceva interesant pe acolo.🙂

Si uite ca citind ziarele si revistele pe internet, am gasit ceva tare dragut despre zodia Gemeni si din nou pentru ca imi place cum suna si pentru ca zic eu ca e cam pe bune, cred in cele citite.

1. Sunt foarte amuzanţi. Au cel mai dezvoltat simţ al umorului dintre toţi nativii horoscopului.

Acum nu ca ma laud sau fac vreo referire la propria persoana aiurea, insa din cele observate in jurul meu de-a-lungul timpului, tind sa cred ca asa este. Imi place sa rad si sa ma amuz din orice daca e posibil, imi place sa binedispun lumea din jurul meu, imi place sa glumesc si de ce nu sa rad cu gura pana la urechi daca e cazul. Daca stau bine sa ma gandesc mi-e cam dor acum sa fac asta…

2. Au energie cât pentru trei persoane. Sunt mereu în acţiune şi sunt în stare să nu doarmă nopţi întregi, doar pentru a-şi duce planurile la bun sfârşit.

Despre energie nu stiu ce sa zic…uneori exista alteori nu prea, depinde de situatie, dar asta cu planurile zau ca e pe bune. Daca stiu ca am ceva de facut, pai pana nu stiu eu ca e gata la termen nu dorm noaptea!

3. Sunt petrecăreţi. Cei mai petrecăreţi!

Mda…asa e si despre asta pot spune decat atat: MI-E TARE DOR…

4. Sunt buni ascultători. Gemenii sunt genul de oameni care te pot asculta ore în şir, fără să te judece în vreun fel.

Cred ca asta o stiti avand in vedere ca spuneam ca imi place enorm sa lucrez cu oamenii, sa-i ascult, si daca sunt in masura sa le si dau sfaturi. Pentru mine asta e o pasiune si sunt mandra!

5. Au o curiozitate nemaiîntâlnită la alte zodii. Ei sunt cei care pun întrebare după întrebare, atunci când povesteşti ceva.

Ascult, ascult ok, dar trebuie sa mai fiu si curioasa, nu? Imi place mie asa sa mai tacanesc omul la cap cu diverse intrebari suplimentare. Trebuie sa fiu convinsa ca stiu tot, ca am aflat tot.

6. Sunt oameni cu suflet mare. Gemenii îi ajută întotdeauna pe ceilalţi, atunci când au nevoie de ajutor.

Zau ca sunt foarte modesta si de data asta si intotdeauna!🙂 Dar ASA ESTE! Cred ca asta ma reprezinta cel mai bine din tot ceea ce inseamna zodia Gemeni. Ador sa fac asta si sunt in stare sa ma las pe mine de o parte ca sa ii fac ceva bun altuia.

7. Au răbdare şi sunt atenţi la detalii. Asta îi ajută să devină, de multe ori, specialişti în domeniile lor de activitate.

Am si rabdare slava cerului cu gramada! Imi plac lucrurile migaloase, sa stau sa pun la punct totul, daca gatesc imi place sa decorez, sa ornez, daca fac altceva imi place sa fie frumos, sa arate un pic altfel, am rabdare sa fac totul singura pentru mine de la epilat, pensat, manichiura, pedichiura, totul fara a merge la vreun salon. Si asta o fac pentru ca pur si simplu imi place.

8. Sunt copilăroşi. Chiar dacă la serviciu pot deveni nişte profesionişti fără cusur, în viaţa privată vor rămâne întotdeauna nişte copii.

Asta e cu dedicatie pentru al meu sot. Stie el mai bine de ce.🙂 Mereu imi spune ca sunt copilul lui.🙂 pfffff ce dor imi e sa imi spuna asta acum😦.

9. Ajung să fie nişte părinţi grozavi. Tocmai pentru că ei înşişi sunt nişte copii mai mari, atunci când devin părinţi se dedică în totalitate copiilor lor.

Aici pot sa zic decat atat: asa sper ca va fi!

10. Sunt direcţi. Gemenii vor spune întotdeauna ceea ce cred în mod direct, chiar dacă acest lucru îi va deranja uneori pe cei din jur.

Da, da, da! Asa fac si stiu ca pe unii ii deranjez cu „directia” mea care zau ca nu e deloc cu intentie! Dar nu ma pot abtine pur si simplu.

Voi cei din zodia Gemeni ce parere aveti?

Vi se potrivesc lucrusoarele astea?🙂

Somn usor si week-end minunat sa aveti!😉

P.S. Am ajuns azi la un numar rotund. Acesta este al 500-lea articol publicat pe „blogul vietii”.🙂

Zic multe, multe inainte!

Doamne ajuta!🙂😉 :*

Sursa: www.unica.ro

Lasă un răspuns

