Pentru ca m-ati facut sa ma simt iubita…


download

Salutare!

Acest „post” va este dedicat voua, voua tuturor celor care ieri ati reusit sa imi faceti cea mai frumoasa surpriza, cea mai frumoasa zi de nastere la fel ca in toti ceilalti ani.

Va multumesc sincer si din inima pentru ca fiecare dintre voi v-ati „rupt” putin din timpul pretios si v-ati facut timp sa imi transmiteti cele mai frumoase urari.

Este absolut minunat sa intelegi si sa observi ca niciodata, dar niciodata nu esti si nu ramai singur. Mai ales ca pentru mine singuratea reprezinta cel mai negru gand. Este atat de frumos cand intelegi si simti ca oamenii si prietenii te iubesc si iti sunt alaturi de fiecare data! Pentru ca cei care ma cunosc stiu foarte bine ca iubesc oamenii si ii apreciez pentru cele mai bune sentimente pe care reusesc sa le descopar in fiecare dintre ei. Oamenii sunt frumosi cu totii si daca ne straduim macar putin, in fiecare putem gasi ceva bun sau foarte bun!

Pentru mine voi toti sunteti importanti si chiar daca pentru unii dintre voi suna ciudat, vreau sa stiti ca fiecare dintre voi inseamna ceva pentru mine! Fiecare mesaj pe care l-am citit ieri mi-a adus zambetul pe buze si mi-a creat acea  stare de bine.

Tocmai de aceea vreau sa va multumesc din toata inima pentru fiecare mesaj in parte, pentru fiecare apel primit, pentru fiecare postare de pe Facebook, pentru fiecare mail primit si pentru ca mi-ati facut ziua de ieri minunata! Ii multumesc de asemenea sotului meu pentru zilele minunate pe care mi le-a oferit (chiar daca timpul a trecut atat de repede) si bineinteles familiei mele care e intotdeauna alaturi de mine!

Sper din toata inima ca nu am omis pe nimeni si ca am reusit sa raspund tuturor.🙂 Si daca am omis, sper sa nu va suparati pe mine pentru ca nu a fost cu intentie.

MULTUMESC SI VA IUBESC!🙂

V-AM PUPAT!😉

Lasă un răspuns

