BRIO SONORES – cei mai buni dintre cei buni!


Salutare!

Nu am mai apucat sa va salut in ultima perioada…caldura m-a luat pe nepregatite, plimbarile au fost ceva mai dese, iar timpul liber tot mai putin. Cu toate astea nu ma plang. Nu ma plang pentru ca intotdeauna mi-a placut sa am ce face, mi-a placut sa fiu mereu ocupata, sa pot sa fac ceva constructiv.

Totusi nu am ratat finala „Romanii au talent” (sau mint, am cam ratat-o, pt. ca ma cam lua somnul si pauzele publicitare erau tare benefice) si tare m-am bucurat atunci cand am aflat ca preferatii mei au castigat locul I. Da, recunosc ca au fost preferatii mei, desi la inceput eram convinsa ca altii vor castiga. Zic altii, pentru ca au mai fost din punctul meu de vedere vreo 3-4 numere care ar fi meritat la un moment dat sa castige. Cu toate astea, inca din semifinala, trebuie sa recunosc ca trupa Brio Sonores s-a remarcat cel mai mult. Mie una mi se ridica de pe mine fiecare firicel de par in parte atunci cand ii ascultam. Iar despre finala nici nu mai discut…au fost cu adevarat superbi!

Totusi sunt 8 voci si totusi se aud atat de bine impreuna. Trebuie sa recunosc ca mai rar se intampla asa ceva, avand in vedere ca e destul de greu sa te mobilizezi si sa faci sa sune totul impecabil. Probabil ca repetitiile lor erau oarecum interminabile; nici nu stiu cum erau si nici nu mai conteaza faptul ca citisem in presa ca s-au certat cu cel care a infiintat trupa si ca i-a parasit. Important este ca au castigat si ca si-au facut treaba foarte, foarte bine! Important este ca ei au castigat si ca mai mult decat atat au demonstrat ca meritau.

Felicitari Brio Sonores si succes pe mai departe!

Pe curand!

V-am pupat!😉 :*

Lasă un răspuns

