Leapsa „Bombina”


Salutare!

O noua leapsa imi este adresata…recunosc ca numele ei mi se pare un pic ciudat, dar pana la urma asta mai putin conteaza.🙂 Am primit-o de la Aniela, dar este initiata de Clara (sub un alt nume, „razbunarea lepsei”), trecand un pic si pe la Diana Bocai.🙂

Citez “Vreau ca fiecare din voi, receptorii lepşei, să adauge câte o întrebare/frază nouă”, aceasta propozitie ,fiind spusa de Clara, si orice intrebare care nu va place,o puteti elimina!”

START!

1) Luaţi cartea cea mai apropiată de voi. Deschideţi-o la pagina 56. Scrieţi aici a cincea propoziţie/frază, fără să menţionaţi cartea din care aţi citat.

„Una dintre multele explicatii ale pesimismului romanilor care traiesc la oras, este pur si simplu nemultumirea radicala fata de modul de trai, un trai care nu se poate numi unul decent in adevaratul sens al cuvantului.”

2) Ce titlu de film iti descrie cel mai bine viata sexuala..?

Avand in vedere ca nu prea ma uit la filme si nu este un hobby de-al meu, chiar nu prea stiu ce sa raspund. Daca as zice si eu Titanic (pe care l-am vazut pana acum de 16 ori), probabil ar suna deja penibil.🙂

3) Alegeti un titlu de melodie care a descrie cel mai bine viata sexuala ,pe cea ideala, sau cea actuala…

Habar nu am in momentul asta…ciudate intrebari🙂; nu stiu daca trebuie neaparat sa ai o anumita melodie a ta pentru asa ceva…

4) Dacă aţi fi orice invenţie din istoria invenţiilor, pe care aţi alege-o?

Cred ca mi-as dori sa fiu FOTOGRAFIA! Da, ati inteles bine…din cate stiam a fost inventata pe la inceputul sec. XIX. De ce? Pentru ca imi place foarte mult sa fac poze, dar mai ales sa mi se faca poze.🙂 Sau asa cum se zice acum, sa fac „selfie-uri”.🙂

5) Dacă aţi fi o staţie de metrou (din orice oraş din lume), ce staţie aţi fi? (puteţi alege pe motiv de nume, trafic, aspect etc.)

Din pacate sau nu, urasc sa calatoresc cu metroul. Nu imi place deloc pentru ca nu suport aglomeratia si spatiile inchise. Imi place asa mai la suprafata.🙂 E mult mai mult aer…

6) Dacă aţi fi un program sau un joc pe calculator, ce ati fi?

In mod sigur as fi „Facebook-ul”…am mai zis-o si recunosc ca sunt un pic cam dependenta, imi place tare mult. Nu ma joc pe calculator de obicei, si prefer sa nu aleg nici un fel de joc. Mai bine mai fac o poza cu mancarea gatita si o incarc pe Facebook.🙂

7) (Bianca a adaugat!)Ce film aţi revedea la nesfârşit şi nu v-aţi plictisi?

Pai am zis ca l-am vazut deja de 16 ori, ce ar avea daca l-as mai vedea de inca atatea ori?🙂

8) Care este cea mai veche amintire de-a voastră la care vă puteţi gândi acum?

Nu stiu daca e cea mai veche, dar imi amintesc acum de seara in care trebuia sa mananc cu ai mei si mami m-a trimis sa scot din butoiul de pe balcon niste muraturi…nu stiu cata putere am avut si nici acum nu stiu ce am vrut de fapt sa fac, avand in vedere ca eram doar un copil, dar am reusit sa rastorn in balcon tot butoiul cu muraturi. Ok, nu era din ala mare foarte mare, dar oricum…sa va mai zic continuarea? Cred ca vi-o puteti imagina si singuri.🙂

9) Baieti, fete: ce aveti in acest moment in genti/man purses/borsete/portofele/buzunare etc.?

Ok, desi am foarte multe, promit sa fiu sincera si sa va zic totul🙂 : portofelul, agenda de la serviciu, un carnetel micut pt.notite, un pix, o oglinda micuta, ochelarii de soare, parfumul, token-ul de la banca, un pachet de servetele umede, o folie de paracetamol sinus, o folie de nurofen forte, Acatistul Sf. Arhanghel Rafail, o folie de aspirina, 3 elastice pentru par, o cruciulita si un stick de memorie.

10) Daca ai fi o statiune, ai fi de la mare sau de la munte?

Pentru ca sunt de la mare, si pentru ca ador muntele, clar as fi o statiune de la munte. Aproape ca nici nu mai conteaza care!

11) Care e cea mai recenta idee traznita pe care ati auzit-o pe strada/in ratb/in metrou?

Din pacate, in momentul asta chiar nu imi vine nimic in minte…

12) Ce ai face daca ai afla ca mai ai doar o luna de trait?

O daaaaa, in acelasi timp imi si place intrebarea asta dar ma si sperie. In primul rand as zice acum, Doamne fereste-ma de asta…apoi, nu stiu, chiar nu stiu cum as reactiona daca as afla asta. Pentru ca pana ce nu esti pus in fata faptului, nu stii ce reactie ai. Totusi in prima faza clar as dispera, pentru ca asta mi-e felul…dar as dispera rau de tot nu asa. Apoi ce as putea sa imi mai doresc decat sa-i am alaturi pe toti cei dragi zi de zi, clipa de clipa, pentru ca probabil ar urma sa imi fie prea dor de ei. Uuuuuuhhhhh, ce horror sunaaaaaa, nuuuu, nici nu vreau sa ma gandesc la asa ceva. Doamne fereste, Doamne fereste, Doamne feresteeeeee!

13) Cum iti impresionezi iubita/iubitul?

Chiar am scris un intreg articol pe aceasta tema…pe care va invit sa il cititi chiar AICI!

14) Avand in vedere ca raspund la leapsa asta pentru a doua oara si ca am raspunsuri total diferite, inseamna ca din nou e ceva in neregula cu mine? :))

Si leapsa aceasta o dau mai departe urmatorilor:

1. Probiu

2. Mutulica

3. Adelin Hogea

4. Crisego

5. Dor de femeie

6. Edisorr

7. Irina Baragoi

8. Iulia Radu

9. Lucianna

10. Spanac

Si bineinteles, tuturor celor ce ajung pe acest blog si doresc sa o preia… 🙂

Week-end placut in continuare!!!

V-am pupat!😉

 

Lasă un răspuns

