Ciupercute umplute de post


Salutare!

O noua zi de duminica, o noua reteta de post🙂.

Azi am gatit niste ciupercute umplute la cuptor. Mie imi plac mult ciupercile si mai ales atunci cand sunt preparate cu gust (adica asa cum le-am facut eu). Nu imi sta deloc in caracter sa ma laud, dar pe bune ca mi-au iesit mortal de bune.🙂

Sa trecem la treaba🙂 :

Am folosit:

– o cutie de ciuperci asa mai maricele, bine facute, tocmai pentru a avea loc mai multa compozitie;

– 3 fire de ceapa verde (de la sursa, direct din gradina mea);

– 3 fie de usturoi verde;

– 1 ardei gras rosu (cam umflat, cam balonat ca prea mare era);

– patrunjel verde;

– marar;

– condimente (sare, piper).

IMG_20140406_130552

Am spalat bine toate legumele, am curatat ciupercile si am oprit coditele de o parte pentru umplutura. Le-am tocat marut, impreuna cu ceapa verde, usturoiul, ardeiul si verdeata si le-am pus pentru 10-15 minunte la calit in putin ulei de masline.

Intre timp am pregatit tava, am uns-o cu putin ulei si am asezat ciupercile pe care le-am uns cu foarte putina margarina. Dupa ce am preparat compozitia, am inceput sa umplu fiecare ciupercuta. Am introdus tava la cuptorul incalzit in prealabil la 180 de grade.  Le-am lasat la copt pana ce apa din ciuperci a scazut de tot si s-au rumenit bine.

Au iesit atat de gustoase!🙂 Sper sa incercati si voi, se prepara atat de simplu si de rapid!😉

 

IMG_20140406_130823

 

 

 

IMG_20140406_134818

 

O saptamana usoara va doresc!

V-am pupat!😉

2 thoughts on “Ciupercute umplute de post

Lasă un răspuns

