Acele momente de neinlocuit…


Salutare…

Nu pot sa spun ca imi place neaparat persoana Elenei Gheorghe sau neaparat felul ei de a fi, insa recunosc ca unele piese i se potrivesc foarte bine, la fel de bine precum si mie mi se potrivesc versurile lor in care ma regasesc mai tot timpul. Poate pentru ca piesele i le compune Laurentiu Duta?🙂

Nu stiu daca tie iti place melodia de mai jos, dar eu trebuie sa recunosc ca m-a dat pe spate ca sa zic asa…cand am ascultat-o pentru prima data (adica azi), recunosc ca instantaneu mi-au dat lacrimile. Da, mi-au dat lacrimile pentru ca am simtit ca fiecare vers face parte din viata mea, face parte din perioada pe care eu o traiesc la momentul actual. Sunt genul de om care atunci cand asculta o melodie o „transeaza” de la cap la coada, se gandeste la fiecare vers si se intreaba daca cumva are legatura cu ceea ce traieste. Imi place muzica enorm si asta o stii deja, asa ca nu au cum sa nu ma sensibilizeze anumite piese.

Cum sa nu te gandesti atunci cand asculti versurile de mai jos, la ceea ce traiesti momentan? Poate suna ridicol, dar parca zici ca cineva m-a intrebat pe mine daca nu cumva vreau o piesa special pentru mine sa mi se compuna…🙂 Si clar eu as fi zis da, bineinteles, cum sa nu?🙂

In alta ordine de idei, atunci cand dorul te apasa, e clar ca cu greu iti mai poti stapani emotiile si sentimentele interioare si parca ai impresia ca orice auzi e facut special pentru tine, pentru voi, pentru momentele vostre impreuna. Si asteptarea e de o mie de ori mai grea si mai apasatoare. Dar gata, te las sa asculti si tu minunata piesa si sa imi spui daca iti place…

 

Week-end placut in continuare!😉

V-am pupat! :*

Lasă un răspuns

