Cand ai incetat sa te mai crezi frumoasa?


Salutare!

Suntem in week-end si in mod sigur mai toata lumea isi face fel de fel de planuri, care pe unde sa mai plece, care pe unde sa mai iasa in oras, si tot asa. Despre mine ce sa-ti zic? Obisnuiesc sa mai ies cu pritenele la o „barfa” mica, in rest imi place sa ma delectez gatind ceva bun, plimbandu-mi cateii, scriind pe blog, sau cantand.🙂

Azi vreau sa te invit sa urmaresti un filmulet tare simpatic care face referire la caracterul din zilele noastre, un caracter pe care l-am dobandit un pic pe neintelese de altii, un caracter mai mult ciudat decat normal. Tu cum reactionezi cand cineva iti pune in fata camera de luat vederi sau aparatul foto (respectiv telefonul, sau tableta, etc.)? Bineinteles ca ai sa zici „pai depinde in ce ipostaze ma prinde, nu?” Sau „depinde daca sunt machiata, nemachiata, abia trezita din somn…” Si ce-ar fi daca cineva, sa spunem iubitul/sotul tau, te-ar trezi intr-o dimineata facandu-ti o fotografie, sau filmandu-te? Cum ai reactiona? Exact ca domnisoarele din filmulet?🙂

images

Recunosc ca am cateva prietene care mereu imi spun: „Doamne fata nu-mi face mie poza acum, nu vezi ce fata am?” sau „fata esti nebuna, inchide aparatul ala ca-ti dau cu el in cap.”🙂 Intrebarea mea este DE CE? Ce ai cu fata ta? Nu esti tot tu? Ce daca esti machiata sau nemachiata? Iubitului tau ar trebui sa-i placi oricum, nu? Sotul tau poate e chiar incantat de felul in care tu arati atunci cand te trezesti dimineata.🙂 Si sincer spun asta, pentru ca al meu intotdeauna imi spune ca sunt mult mai frumoasa fara machiaj si ii plac mai mult naturala. Cu toate astea, bineinteles ca si mie imi place sa ma „tencuiesc” si sa arat un pic altfel. Dar cand cineva face poze, vorbesc serios ca eu sunt prima care se duce la poza, imi place sa ma bag cat mai in fata, sa ma vad eu cel mai bine, nici nu ma mai gandesc daca ies bine sau nu. La fel fac si cand e vorba de vreo filmare. Pritenele mele stiu mai bine ce spun, si pot confirma asta oricand. Mi s-a intamplat de multe ori sa ma prinda pe strada cineva de pe la vreo televiziune, sa ma intrebe una alta, si bineinteles ca niciodata nu am refuzat, ba din contra, traversam pe trotuarul celalalt ca sa ma ia pe mine la intrebari.🙂

Mai am insa si momente in care daca imi fac singura vreo poza cu telefonul si nu imi place cum imi iese, o sterg si imi fac alta si tot asa pana imi place una.🙂 Dar in general chiar ador sa mi se faca poze (sotul meu stie foarte bine, pt.ca tot timpul il stresez cu asta)🙂.

Eu zic ca noi femeile suntem frumoase oricum si oricand. Si chiar daca aratam un pic mai rau, tot frumoase suntem mai ales atunci cand suntem iubite.🙂 Si culmea e ca cele mai multe dintre noi ajung sa arate mai rau dupa ce si-au pus o tona de machiaj pe fata. Din pacate atunci ne vedem de zece ori mai frumoase. Bineinteles ca trebuie sa ne aranjam, sa aratam bine, dar niciodata nu e bine sa exageram doar pentru a arata bine intr-o poza.

Puteti urmari filmuletul de care va spuneam chiar AICI.

V-am pupat!

P.S. Nu ratati cele doua retete de maine!😉

Lasă un răspuns

