Probabil nu o faceam corect


Salutare la inceput de saptamana!

Inainte de a trece la articolul de azi, vreau sa iti urez o saptamana linistita si usoara, sa fii optimist chiar daca azi e luni, si increzator la fel ca si mine ca timpul va trece repede si ca acusi va fi din nou week-end…bine, pentru mine nu e neaparat important week-end-ul ci faptul ca va mai trece inca o saptamana.🙂

Si acum sa te vad cat esti de sincera…sau de ce nu cat esti de sincer?🙂 Asa cum te-am obisnuit deja, eu nu ma ascund dupa deget si niciodata nu ma dau atotstiutoare pentru ca sigur nu sunt si nimeni nu este. Azi o sa discutam putin despre cum se calca corect si usor o camasa. Da ma o camasa, pe bune…poate ca pentru unii suna ciudat, pentru altii deloc.

In ceea ce ma priveste, recunosc ca este un subiect care nu ma fascineaza. Sau poate ca subiectul e chiar dragut, dar actul in sine de a calca acea camasa, ma da peste cap de-a dreptul (si mai ales de-a stangul). Zau ca asa e!🙂 Si nu ma feresc deloc sa spun asta. Ok, poate acum vei zice…bine, bine si cine-i calca camasile sotului tau? Pai chiar eu i le calc si poate sa spuna si el asta. Cat ma chinui pana sa ajung la perfectiune…chiar nu mai conteaza. Pentru ca da, le calc atunci cand este cazul, dar recunosc ca mi se pare al dracului de greu, si ca atunci cand stiu ca urmeaza vreun eveniment si ca ar trebui sa-i pregatesc o camasa, pentru mine devine chiar stresant. De asemenea, trebuie sa recunosc si faptul ca pe la inceputurile relatiei noastre, uneori si le calca si singur (asta pana m-am mai specializat eu putin spre deloc) si chiar o facea mult mai bine decat mine.😀

Si totusi de ce o fi atat de greu sa calci o camasa? Jur ca m-am uitat si la mama sa mai prind de la ea, m-am uitat si la iubi, si tot neindemanatica sunt la capitolul calcat camasi. O calc eu pana la urma dar ma chinui fratioare ceva, ceva.😦 Cum imi iese ceva bun si drept, hop apare o cuta pe partea cealalta, hop apare alta cuta si parca mereu si mereu trebuie sa o iau de la capat.

Ma gandeam ca poate mai invat cate ceva de la domnul din filmuletul de mai jos. Si daca ai si tu un sfat si mai practic pentru mine, nu ezita sa mi-l oferi aici, poate ma mai specializez catusi de putin. Serios iti zic, nu glumesc!

 

 

Cam atat pentru azi…sper ca pana ce sotul meu se va intoarce, sa ma mai specializez in a calca camasi.🙂

V-am pupat!

Numai bine!😉

3 thoughts on “Probabil nu o faceam corect

Lasă un răspuns

