Cum iti alinti iubitul/sotul?


547776_469697749714173_1166987592_n

Salutare!

Se pare ca primavara isi face in sfarsit simtita prezenta si aici la malul marii. Afara este o zi superba, cu soare din plin, pasarele cantand si voie buna cat cuprinde. Mie una, toate astea imi dau o stare de bine si chiar nu cred in astenia de primavara. Nu stiu exact cum ar trebui sa se manifeste, sau mai bine zis nu stiu stiu exact cum se manifesta in cazul meu. Pentru mine soarele e benefic, imi da o stare de bine intotdeauna, iar vremea urata cu nori si ploaie ma indispune total.

Acum ceva timp, un prieten de pe Facebook imi sugera sa scriu un articol despre cum ar trebui ca iubitele/sotiile, sa isi rasfete iubitii/barbatii. I s-a parut lui asa ca am scris prea multe despre femei si despre cum ar trebui sa fim rasfatate noi fetele.

Cum oare iti rasfeti tu sotul sau iubitul? Nu as pune neaparat intrebarea „cum ar trebui sa” pentru ca nu e neaparat relevanta. Important este sa ne zici ce faci exact pentru ca el sa se simta rasfatat.🙂 In ceea ce ma priveste, as putea da nenumarate exemple…

Cred ca prima forma de rasfat sau de alint, este sa-i zambesti in fiecare clipa in care ii intalnesti privirea. Atata timp cat exista dragoste, in mod sigur se va bucura si iti va raspunde cu aceeasi moneda.🙂

O alta forma de alint, ar fi modul in care iti strigi sotul sau iubitul. Recunosc ca nu sunt neaparat adepta tuturor animalutelor din lume, sau mai stiu eu a ce chestii care unora li s-ar parea haioase, insa bineteles ca pot dezvalui cum imi strig sotul. Incep cu „iubi”, poate daca nu ma aude continui cu „mami” si termin cu „puiut” sau ” pui”.🙂 Exact la fel, mi se adreseaza si el si foloseste mai mult ultima varianta.

Din punctul meu de vedere, cel mai simpatic rasfat pentru sotul meu, este atunci cand ii gatesc, sai mai bine zis, atunci cand ii gatesc in special dulciuri. Da, pentru ca si mie si lui ne plac foarte tare dulciurile facute in casa. Si atunci cand am timp si pot, profit de ocazie si il alint cu ceva dulce. Sa zica el acum daca nu e cel mai fericit in momentele alea.🙂 Bineinteles ca imi place ca atunci cand fac ceva special pentru el, sa scriu si un mesaj, ceva dragut si plin de iubire.  De cele mai multe ori imi place sa-i fac surprize, si nu neaparat ceva magnific sau ceva iesit din comun. Poate vin din oras si ma opresc sa-i cumpar ceva dragut, sau de fapt, de cele mai multe ori ma opresc sa-i cumpar tot o prajitura.🙂

Cred ca formele de alint trebuie sa vina de la sine in orice cuplu si nu cred ca trebuie sa existe o zi anume in care sa iti declari iubirea fata de cel de langa tine. Orice zi e cea mai potrivita pentru a-ti arata dragostea fata de iubitul sau sotul tau, e cea mai potrivita pentru a-i arata prin mici gesturi ce inseamna pentru tine si e cea mai potrivita pentru a te juca cu el si pentru a va „prostii” exact ca doi copii.

Lucrurile simple sunt cele mai placute IN DOI!🙂

Sa aveti o zi frumoasa!

V-am pupat!😉

5 thoughts on “Cum iti alinti iubitul/sotul?

  1. ionela spune:

    Si pentru ca lucrurile cele mai placute sunt IN DOI, cand se intoarce din voiaj trebuie sa-l aduci in Constanta , la bakeria DOI IN CONSTANTA!(au felurite prajituri, dulciuri de casa-you’ll love it). Iti trimit in private, pe facebook linkul paginii lor!:*:*

Lasă un răspuns

