Despre copiii „minune”


Salutare!

Azi e o zi superba si chiar imi da impresia ca in sfarsit a venit Primavara. Desi e oarecum ciudat, pentru ca din cate observ pe propria piele, incep sa apara tot felul de viroze, raceli si alte chestii urate de genul asta. Asa ca…zic sa avem mare grija! Nu de alta, dar azi m-am trezit asa mai fara vlaga si parca si gatul il am un pic iritat. Sper doar sa fie o alarma falsa!😀 Inainte sa trec la subiectul de astazi, vreau sa iti ofer in dar un ursulet tare simpatic construit din floricele, ca simbol al Primaverii🙂.

securedownload

Acum cateva zile, am deschis TV-ul si fara sa vreau am nimerit la noua emisiune „Junior Chef” de pe Antena 1. In primul rand am fost mirata sa il vad pe Horia Virlan in juriu, si mai exact la alt post de televiziune. In fine, la cum se fac transferurile astea prin televiziuni, si la ce sume de bani li se ofera, mi se pare oarecum plauzibila situatia. Dar sa revin la minunatii concurenti, copiii. Va spun sincer si cu mana pe inima, ca am ramas uimita si ca nici acum nu imi vine sa cred ca mai exista astfel de copii incredibili. La varsta de 10 ani, 12 ani sa iti placa sa gatesti astfel de mancaruri sofisticate demne de un concurs, mi se pare absolut fabulos. Stau si ma gandesc ca altii nu stiu sa aprinda aragazul, nu stiu unde e o furculita prin bucatarie, dar sa mai spele si vasele in care gatesc sau au mancat.

Recunosc ca initial m-am gandit ca e „fake” si ca sunt invatati ce sa zica si ce sa faca. Insa nu mi-a trebuit mult sa imi schimb parerea, avand in vedere ca le puteam observa reactiile si emotiile prin care treceau. Nu cred ca poti invata un copil de 10 ani cum sa reactioneze in anumite momente si mai ales la filmari. Copiii aia chiar treceau prin emotii teribile, se vedea pe fetele lor cum isi asteptau rezultatul, ba chiar unul dintre ei, imi amintesc ca a spus: „Doamne, nu imi vine sa cred ca de la asa mari emotii, incepuse sa imi tremure si buza de jos, nu o mai puteam controla.” Recunosc ca m-a amuzat, dar in acelasi timp parca imi parea rau ca niste copii trebuie si sunt nevoiti sa treaca prin astfel de stari emotionale. M-a uimit modul in care gandesc, cuvintele rostite de ei, expresiile fetelor; parca vorbeau niste oameni in toata firea, nu niste copii. Ca sa nu mai zic ca sunt oameni in toata firea care nu au habar sa gateasca si care nu au habar sa rosteasca o fraza asa cum trebuie.

Ma inclin in fata parintilor acestor copii, in fata lor pentru inteligenta de care dau dovada si da, si in fata postului TV care s-a gandit sa vina cu acest proiect si in Romania (nu stiu daca si asta e copiat sau nu, dar ce mai conteaza…). Felicitari tuturor celor care au contribuit si mai ales felicitari parintilor care au initiativa in ceea ce priveste viitorul copiilor.

Sa aveti week-end placut in continuarea!

V-am pupat!😉

Lasă un răspuns

