E cel dintai cuvant


felicitare-la-multi-ani-mama

Salutare dragilor, dar mai ales DRAGELOR!🙂

Pentru ca maine este o zi frumoasa si speciala, pentru ca este ziua noastra a doamnelor si domnisoarelor, dar mai ales a mamelor, nu puteam sa nu va felicit si eu! Vreau sa va urez un sincer LA MULTI ANI, sanatate multa, iubire, fericire si impliniri pe toate planurile! Sa fiti frumoase, speciale, dar mai ales iubite pentru ca fiecare dintre noi e minunata atunci cand este iubita! Fara iubire nu am mai fi la fel de frumoase, nu am mai fi la fel de increzatoare in noi, nu am mai fi la fel de vesele si de speciale.  O femeie este frumoasa pentru ca este iubita, nu este iubita pentru ca este frumoasa!🙂

Mai jos puteti citi o poezioara, dar si asculta o melodie superba pe care vreau sa le dedic cu mare drag tuturor mamelor, dar in primul rand mamicii mele dragi si pretioase pe care o iubesc enorm! La multi ani mamica mea iubita!🙂

„E cel dintai cuvant
Ce invatam a spune
E cel mai mandru chip
Si cel mai iubit nume
Fiinta cea mai draga
Mai blanda si mai buna
Ea dragostea ne-onparte
Si-n jurul ei ne-aduna
Din leagan pana-n scoala
Din scoala mai departe
Nu-i dragoste mai mare
Ca dragostea de mama
Sa-i spun acestea versuri
Iubirea mea ma-ndeamna!”

Somn usor!

V-am pupat!😉

2 gânduri despre &8222;E cel dintai cuvant&8221;

Lasă un răspuns

