Cutremur de 6,4 in fotbalul romanesc


Salutare!

Ma tot gandeam eu asa, daca sa scriu sau sa nu scriu despre acest subiect, avand in vedere ca nu sunt o impattimita a fotbalului si ceea ce stiu, stiu din auzite, sau de prin presa. Dar pana la urma fiecare e liber sa-si rosteasca parerea…

Mai exact, momentul in care m-am decis sa scriu despre asta, a fost acela in care am realizat ca oamenii astia care au intrat acum dupa gratii, s-au imbogatit al dracului de mult asa parca peste noapte. Trebuie sa recunosc ca pana acum nu m-am interesat niciodata si nici nu citisem pe undeva despre averile greilor din fotbalul romanesc, insa cand am avut ocazia sa aud la stiri despre sumele exorbitante, jur ca am ramas stupefiata!!! Eram ceva de genul W.T.F.???? Nici nu vreau sa imi mai amintesc cu exactitate sumele averilor, pentru ca ma ia durerea de cap.

Dar foarte bine, sa le traiasca averile si sa li se inmulteasca, insa cum au reusit oamenii astia sa faca atatia bani? Ce intrebari pun si eu, nu?🙂 De exemplu, Copos era un necunoscut in fotbal, pana sa preia Rapidul. L-a adus ca antrenor pe Mircea Lucescu de la care a avut de invatat enorm. Apoi jucatorii ieftini si tineri crescuti de Lucescu a inceput sa-i vanda scump prin firma de impresariat a fratilor Becali si sa declare sume mult mai mici decat incasa de fapt pentru ei.

Azi citeam insa ca unii dintre astia cu bani multi e posibil sa scape de puscarie…unul ba are cu suspendare, altul ataca hotararea si tot asa. Indiferent cum ar fi, eu nu doresc raul nimanui. Daca va amintiti, chiar am scris la un moment dat un articol in legatura cu Huidu si Gigi Becali, apropos de chestiunea cu puscaria. Eu nu zic acum de astia din fotbal ca au luat viata unui om si da domne trebuie sa fie inchisi, dar cand auzi cati bani au facut oamenii astia pe nedrept si cand omul de rand priveste toate astea la TV, mi se pare de rasul curcilor, sau mai exact e de plans nu de ras. Ok, bine o fi treaba lor cum au facut banii astia, dar toata tevatura asta mi se pare o aroganta maxima. Si normal ca ala de acasa care se uita la TV se enerveaza si e recalcitrant cand aude.

Si stii ceva? Chiar daca-i baga la parnaie pana la urma, nu le plang eu lor de mila…intai sa vedem daca or intra, sau daca intra, sigur nu stau prea mult. Dar macar ii mai trezeste Dumnezeu un pic la realitate. Desi m-ar mira sa aiba oamenii de genul asta constiinta sincera sa fiu.

In orice caz, minciuna intotdeauna are picioare scurte si ulciorul nu merge de prea multe ori la apa, asa ca dragilor, vi-o cam meritati cu varf si indesat!

Noapte buna!

V-am pupat (pe portofel)!😉

4 thoughts on “Cutremur de 6,4 in fotbalul romanesc

    • Am zis 6,4 pt.ca asta a fost cea mai lunga pedeapsa ca si numar de ani.🙂
      Cat despre G.Popescu, sincer am aceeasi parere, chiar nu ma asteptam sa ajunga si el aici. Il vedeam asa inofensiv, dar cred ca vorba ta l-au acaparat astia si pe el.

Lasă un răspuns

