Cat de mult conteaza credinta in Dumnezeu?


Salutare!

La fel ca toate celelalte articole de pana acum, si acesta descrie strict parerea mea personala despre tot ceea ce tine de Biserica, Dumnezeu si credinta…

Se spune ca niciodata nu e bine sa te lauzi cu faptul ca tu ai cea mai mare credinta in Cel de sus. Nu e bine sa te lauzi ca tii sau ai tinut post, nu e bine sa te lauzi ca toata ziua mergi la Biserica s.a.m.d. Cica daca te lauzi cu faptul ca tii post sau vrei sa-l tii pe tot, imediat isi baga coada „Aghiuta” si probabil urmeaza sa te „spurci”.

Nu stiu cat de mult crezi tu in toate astea, dar eu zic ca atata timp cat iti propui niste lucruri, indiferent cine-si baga coada, vei reusi sa duci totul la bun sfarsit. Fara a ma lauda🙂, am sa spun ca da merg la Biserica zic eu frecvent, aproape in fiecare duminica. Nu imi place insa sa particip la intreaga slujba de duminica pentru ca pur si simplu nu am rabdarea necesara sa stau in acea aglomeratie. Prefer de cele mai multe ori sa imi aleg o zi de dupa-amiaza din cursul saptamanii si sa merg sa ma rog in liniste atat cat simt eu si cum simt eu.

In ceea ce priveste meseria de preot, ce sa zic? Am fost prea dezamagita de multi, ca sa mai pot avea incredere in menirea lor de preoti. Ba chiar si acum vreo doua saptamani mi s-a intamplat sa merg la slujba de duminica si la final sa ni se tina un fel de teorie, precum ca toata lumea ar trebui sa contribuie cu bani in folosul Bisericii, sau ca „noi traim dintr-un salariu de 900 de lei pe luna, credeti ca ne e usor”, sau mai mult decat atat, sa inceapa sa ne arate facturile de curent si de apa care au venit foarte incarcate si care trebuie platite, pt.ca un credincios a venit sa ia vreo doua butoaie cu apa pentru a-si pune muraturi. Scuze ca poate aberez acum, dar eu eram ceva de genul „W.T.F.”?????

Pai vorba lui Puya „nici in Biserici nu e dragoste, e-afacere!” Pentru ca vrem nu vrem, asta e din pacate Biserica noastra cea buna, casa lui Dumnezeu. Oare Dumnezeu ne-ar pune sa-i platim ratele pe la curent, masina, apa? Asa ca sincer iti spun ca preotia e doar o meserie ca oricare alta. Atat. Credinta mea e in Dumnezeu si atat. Ok, merg si la un preot ca vorba aia trebuie sa ma spovedesc, sa ma impartasesc, dar fac asta tot pentru Dumnezeu si pentru ca merg in „casa Lui”. Relatia mea cu preotul este strict profesionala daca o pot numi asa. Desi poate ar trebui sa fie o relatie ca de la suflet la suflet.

Eu cred ca fiecare dintre noi stie foarte bine ce are de facut, stie foarte bine cata credinta ar trebui sa aiba sau nu in Cel de Sus, stie foarte bine daca vrea sau nu sa tina posturile de peste an si mai ales stie el mai bine ce nevoi are si pentru ce anume se roaga in fiecare seara. Bineinteles ca daca nu ai o comunicare prea buna cu duhovnicul tau, asta nu inseamna ca nu trebuie sa mai mergi deloc la Biserica. Sunt multi care spun: „pentru ce sa mai merg la Biserica? Eu am credinta mea, ma rog in legea mea acasa cand am nevoie…”. Nu e chiar asa! Credinta asta a noastra nu cred ca trebuie sa se rezume doar la rugaciunile de acasa si mai ales doar la a cere ceva si fara a multumi! Pentru ca Dumnezeu face atat de multe pentru noi in fiecare zi, trebuie ca noi sa ne demonstram credinta prin a intra cat mai des in casa Lui si prin a tine post si a ne ruga. Legatura dintre tine si El trebuie sa fie una foarte stransa!🙂

Despre cat de mult cred eu in El? Din nou nu ma laud…cred atat de mult incat Il simt aproape ori de cate ori am cele mai mari nevoi! Si cred in minuni facute de El, pentru ca le-am trait pe pielea mea! Niciodata cand mi-a fost cel mai greu, nu m-a lasat in nestire si totdeauna mi-a aratat ca luminita de la capatul tunelului exista!🙂 Si pentru toate astea ii multumesc in fiecare zi! Se spune ca mai toata lumea Il uita si isi aduce aminte de El doar la nevoie. Nici atunci nu e prea tarziu sa te „trezesti” la realitate! Pentru ca si in acel moment El iti va intinde o mana de ajutor!😉

Minunile exista! Continua sa crezi clipa de clipa!🙂

Amin!

Somn usor!🙂

Un gând despre &8222;Cat de mult conteaza credinta in Dumnezeu?&8221;

  1. nicoleta geany @ yahoo.com zice:

    Cred atat de mult incat Il simt aproape ori de cate ori am cele mai mari nevoi! Si cred in minuni facute de El, pentru ca le-am trait pe pielea mea! Niciodata cand mi-a fost cel mai greu, nu m-a lasat in nestire si totdeauna mi-a aratat ca luminita de la capatul tunelului exista!🙂 Si pentru toate astea ii multumesc in fiecare zi! (y)

Lasă un răspuns

