Tu cum iti rasfeti iubita?


Salutare!

Pentru ca azi este o zi speciala si e ziua iubirii, dar si pentru ca se apropie cu pasi repezi luna Martie, o luna dedicata absolut femeilor, m-am gandit la un articol despre noi, doamnele si domnisoarele. Nu credeti ca suna bine? M-am gandit sa tragem un pic barbatii la raspundere si doar sa le „sugeram” asa putin cam cum ne-ar placea noua sa fim rasfatate.🙂

Chiar daca sotul meu imi citeste blogul (stiu eu sigur, sigur), am sa spun cam ce inseamna pentru mine rasfatul. Adica nu ca nu mi-as dori sa citeasca acest articol, Doamne fereste, chiar o sa-i trimit si linkul (pentru a fi sigura ca l-a citit).🙂 A fi rasfatata, nu mi se pare a fi egal cu a avea parte de vacante in strainatate, a avea tot aurul din lume si in fiecare zi micul dejun la pat. Pentru mine rasfatul inseamna inainte de orice, dragoste si multa iubire…iubire dovedita prin fapte si gesturi mici si dese, de care sa ma bucur in fiecare zi. Imi place sa fiu alintata, sa aud cuvinte frumoase si sa simt ca sunt iubita. Bineinteles ca imi plac iesirile in doi sau cinele romantice (surpriza), dar si sa primesc bijuterii, pentru ca sunt printre cadourile mele preferate.

 Ce inseamna pentru mine cadouri pentru femei? Inseamna un mic gest, o floare, o bijuterie draguta (dar nu neaparat foarte scumpa), un articol vestimentar, sau chiar o prajitura.🙂 Asa cum am mai spus-o in mai multe articole de pe blogul meu, mie imi plac foarte tare cerceii. Cerceii de orice fel…fie ca sunt cu pietre pretioase, fie ca sunt gablont, argint, aur. Sunt piesele mele preferate si am o mica colectie🙂. De asta, vreau sa va arat un model care mi-a atras atentia si de care pur si simplu m-am indragostit🙂. Mi se pare foarte simpatic, finut, si merge asortat la aproape orice fel de tinuta. Voi ce parere aveti?

Oricum ar fi, eu va doresc tuturor sa fiti iubite, rasfatate asa cum va doriti voi, fericite si implinite!

V-am pupat!😉

Seara frumoasa!

thumb_cercei-inimi-perle-mari

 

Lasă un răspuns

