Leapsa de personalitate


images

Salutare…

Hei, hei, hei, ce dor mi-era de o noua leapsa!🙂 Ma bucur ca Aniela s-a decis sa ne ofere una si sa ne mai scoata putin din monotonie. Iar cand vine vorba de personalitate, trebuie sa recunosc ca subiectul imi merge direct la inima…pai sa vedem…

1. Ce faci in momentul cand cineva te enerveaza?

Cu siguranta ca nu a fost doar un singur moment in care cineva m-a enervat. Au fost prea multe si in mod sigur vor mai urma, pentru ca asta e un fel de lege a firii.🙂 Poate ca suna un pic ciudat, insa sincera sa fiu eu nu prea ma enervez si de cele mai multe ori sunt foarte calma. Nu imi place sa ripostez aiurea, nici sa ma dau „cocos” in fata persoanei care incearca sa ma enerveze. Imi vad pur si simplu de treaba mea, avand o rabdare de fier si-i explic cu mare calm cum sta de fapt situatia chiar si de 50 de ori. Serios vorbesc🙂.

2. Ce faci în momentele când te simţi singur?

Hhhmmm, asta e o buna intrebare mai ales in aceasta perioada. Nu pot sa zic ca am multe momente de genul acesta, insa acum pot spune ca sunt ceva mai dese. Ce fac? Imi place sa stau singura, sa citesc ceva pentru a uita, sau sa ascult muzica care ma fascineaza. Momentele astea sunt tare grele si indiferent cat ar incerca cineva sa ocupe un anumit gol al unei persoane, nu prea reuseste. Insa ii multumesc lui Dumnezeu ca familia imi este tot timpul aproape si sunt ok.

3. Dacă ar fi să alegi între bani şi fericire, ce ai alege?

Acum nu pot sa nu ma gandesc la fraza aia „banii n-aduc fericirea, ci numarul lor”🙂. Hai sa fim onesti si sa recunoastem sincer ca totul, dar totul pe lumea asta se rezuma la bani. Nu ai bani, nu-ti poti indeplini anumite vise care bineinteles te-ar face fericit. Bineinteles ca aleg fericirea si o voi alege intotdeauna, indiferent daca banii sunt in numar mai mare sau mai mic. Insa totul se cladeste usor si totul se implineste prin iubire si fericire sufleteasca.🙂

4. Ce părere ai? Îţi place ca soţia sau soţul să îţi umble în telefon?

Atata timp cat stiu ca nu am nimic de ascuns, chiar nu am nimic impotriva, poate sa umble linistit. Insa pe de alta parte nu mi-ar placea sa vad asta, pentru ca ar insemna poate lipsa increderii in mine si nu pot sa spun ca m-as simti prea bine.

5. Cum arată în viziunea ta o familie?

Imi place sa cred ca am deja familia mea…e o familie cladita pe incredere, respect si multa, multa, multa, iubire. Bineinteles ca iubirea ar trebui sa aiba si un rod al ei, si sunt sigura ca va veni si el la momentul potrivit.

6. Dacă viaţa ţi-ar permite să schimbi ceva, ce ai schimba ?

Uuufff, grea intrebare…indiferent cum am da-o, un lucru e clar si bine stabilit. Viata niciodata nu ne va permite sa schimbam nimic pe drum, iar timpul niciodata nu se mai intoarce. Sunt unele lucruri din trecut pe care poate le-as schimba (daca totusi asta e intrebarea), dar tot ce pot sa fac este sa-i multumesc bunului Dumnezeu pentru ca sunt sanatoasa eu si familia mea. In rest nimic nu mai conteaza. Trecutul ramane in urma, viitorul suna promitator!😉

Si leapsa merge mai departe la :

 

O seara linistita!

V-am pupat!😉

 

2 thoughts on “Leapsa de personalitate

  1. elly weiss spune:

    🙂 Aura, acum vad ca e o leapsa aici cu destinatar si eu🙂
    Nu-i prea veche. Daca gasesc o solutie sa o fac astfel incat sa nu semene cu o leapsa (caci nu le prea iubesc), eu o fac. Dar n-o s-o dau mai departe, nu fac asta niciodata. E OK?
    Te anunt eu atunci.

Lasă un răspuns

