Acel loc…


Salutare!

Vi s-a intamplat vreodata sa va doriti sa mai ajungeti sa locuiti intr-un anumit loc de care in trecut erati pur si simplu indragostit? Ok, dar ce se intampla atunci cand realizezi ca dupa ce nu mai esti acolo, devi de 10 ori mai indragostit de locul ala si ti-e si mai dor? E un sentiment unic pentru mine pe care sincera sa fiu nu credeam ca voi ajunge sa-l traiesc atat de intens. Sau poate doar s-au adunat prea multe in mintea mea in aceasta perioada si dorurile ma cuprind tot mai mult…

Nu ma intristez nicidecum si nu vreau sa va intristez nici pe voi, ci pur simplu imi face placere sa imi amintesc de anumite lucruri din trecut, dar mai ales de locurile care mi-au facut prea mult bine. Ok, poate ca multi dintre voi ar zice ca nu e deloc bine sa traiesti in trecut si pe de o parte si eu sunt de aceeasi parere, insa consider ca daca acele amintiri iti fac bine (sau nu), nu e nimic foarte grav in a-ti dori sa le retraiesti intr-un fel sau altul…🙂

Peste tot citesc ca nu e bine sa traiesti in trecut ci e mult mai bine sa mergi mai departe si sa iei in piept tot ce viata iti va oferi de acum inainte. Asta incerc sa fac, insa gandurile se perinda prin mintea mea incolo si incoace de parca asteapta ceva, sau nu vor sa se aseze odata la locul lor. 

De multe ori marile schimbari si poate mult prea dese nu sunt de bun augur pentru cineva, insa eu cred cu tarie ca lucrurile voi fi si trebuie sa fie din ce in ce mai bune si sa se aseze usor, usor la locul lor. Pentru ca increderea in tine si in Cel de sus sunt cele mai importante si astfel poti reusi tot ceea ce ti-ai propus.🙂

Somn usor si o duminica frumoasa si linistita!

V-am pupat!;)

 

Lasă un răspuns

