Ganduri inainte de…ganduri


Salutare!

M-am gandit ca acesta sa fie un ultim articol pe anul 2013…si ce daca m-am gandit? E posibil sa nu fie, sau nu stiu habar nu am, e posibil sa fie.🙂 Mai bine zis, mi-am propus sa fiu sigura ca acum cat am timp, sa va scriu, pentru ca stiti si voi prea bine ca apoi incepe agitatia cu Revelionul. Iar cumparaturi, iar curatenie, iar pregatiri, iar stres, doar pentru o zi. Dar deh, asta e…

Despre 2013, in toata splendoarea lui ce sa va zic? Eu zic ca desi are o urma de 13 nu mi-a purtat ghinion chiar deloc. Din contra, chiar si acum la finele lui, ma mai premiaza asa cu cate ceva si nu pot decat sa-i fiu recunoscatoare. Nu prea sunt superstitioasa si nu imi place sa ma gandesc la lucruri urate, asa ca indiferent cum ar fi si ce s-ar intampla, pun totul pe seama sortii omului. Viata isi urmeaza cursul exact asa cum e ea, si cum vrea Dumnezeu! A fost un an ca toti ceilalti, cu bune si cu mai putin bune, dar spre deosebire de alti ani, parca asta a fost ceva mai bun. Si atunci daca a fost asa, nu pot decat sa traiesc cu speranta, ca urmatorul an va fi si mai bun. Si vreau sa risc si sa spun ca da, anul care vine cu siguranta va fi unul mai bun din multe puncte de vedere!

3178-1-ro-9a7603ea31950d0f52a9e56f25da6044

Nu regret nimic din ceea ce am facut si din ceea ce am ales sa facem in multe momente ale anului 2013. M-am bucurat mult de tot ceea ce am avut ocazia sa intalnesc, mi-am facut multi, multi prieteni dragi, am intalnit oameni de toate felurile de care imi voi aminti cu drag toata viata, am muncit, am petrecut, am ras cu gura pana la urechi si am plans. Ok, ma opresc aici ca altfel parca incepe sa sune ca un fel de spovedanie (si chiar nu am apucat sa ma spovedesc spre rusinea mea), deci in mod sigur nu as vrea sa fac asta aici.🙂 Asa mai pe scurt, pot sa spun ca desi intotdeauna va exista loc de mai bine, eu sunt multumita de tot ceea ce mi-a oferit anul care e pe sfarsite! Si tot ceea ce conteaza pana la urma, e ca sunt sanatoasa! In rest chiar nu conteaza prea mult toate celelalte!

Ce as vrea de la 2014? Hhhmmm, nu prea imi place sa imi fac planuri, desi orice om viseaza cu ochii deschisi la atat de multe lucruri frumoase! Sunt la fel de sincera ca intotdeauna si va spun ca inainte de orice imi doresc ca eu si familia mea (si bineinteles daca s-ar putea toata lumea) sa fim sanatosi! Imi doresc intelegere, fericire si liniste sufleteasca. Daca Doamne-Doamne va vrea, poate ne va trimite in noul an si un sufletel mai mic si poate ceva mai multa zapada de sarbatori. Pardon, am zis ceva mai multa??? De parca acum as avea macar putina, ca sa imi permit sa cer mai multa. Ha ha…cum sa fie atat de cald de Craciun si de Revelion? Eu iubesc zapada si tocmai de asta mi-as dori ca macar anul care vine sa ne trimita Doamne-Doamne mai multa, sau daca nu, sa ma aflu intr-un loc in care ninge non-stop!🙂 Aaaa, si sa nu mai plec de acolo!🙂 Ce altceva mi-as mai putea dori? Tot ceea ce si-a propus Dumnezeu sa imi trimita bun, eu sunt gata sa primesc cu bratele deschise, si tot ceea ce imi va trimite mai putin bun, sunt gata sa rezist, sa trec peste si sa fac fata tuturor situatiilor. De ce sunt asa increzatoare? Pentru ca stiu sigur ca tot El ma va ajuta si imi va da taria de care voi avea nevoie!🙂

In incheiere as vrea sa va urez voua, tuturor celor care imi cititi blogul in fiecare zi, tuturor bloggerilor si tuturor prietenilor mei de pe facebook si nu numai, SARBATORI FERICITE in continuare alaturi de cine vreti voi, sa fiti sanatosi, iubiti si sa va ajute Dumnezeu sa va indepliniti si cele mai ascunse dorinte! Anul care vine sa va aduca numai bucurii, sanatate, liniste sufleteasca si tot ceea ce va doriti voi! Sper sa fim cu totii mai buni, mai darnici, mai frumosi si mai voiosi! Sper sa zambim cu totii mai mult decat in 2013, sa lasam rautatile de o parte, sa privim lumea si viata cu speranta si intelepciune! Si nu uitati…

„Prima zi a noului an este ziua de nastere a fiecarui om”. (Charles Lamb)

Asa ca…

LA MULTI ANI CU SANATATE CA-I MAI BUNA DECAT TOATE!!!🙂

VA PUP SI VA IUBESC!😉🙂😉

NE INTALNIM LA ANUL AICI PE BLOGUL VIETII  – „DE PRIN VIATA ADUNATE”!😉

2 thoughts on “Ganduri inainte de…ganduri

  1. Placinta Vlad spune:

    Doamne ajuta,
    In urma cu 9 luni am demarat o campanie de strangere de fonduri pentru Dorinel Tilica.Dorinel s-a operat la ambii ochisori in luna Decembrie si acum este mult mai bine .Ne-am bucura nespus de mult daca ati scrie pe blogul d-voastra cateva randuri despre Petru Spatariuc un copilas de numai 8 luni care sufera de mai multe probleme cardiace.Toate detaliile despre acest copilas le gasiti pe blogul lui:http://petruspatariuc.blogspot.ro/ Va rog sa-mi lasati un mesaj pe adresa de e-mail :salveazaoinima@gmail.com
    Va multumesc anticipat!
    Cu respect
    Placinta Vlad -presedinte Asociatia Salveaza o inima
    0752753540

Lasă un răspuns

