Happy, happy, happy inainte de sarbatori!


Salutare!

As vrea sa precizez inca de la bun inceput ca acest articol nu este scris din motive de lauda sau fala si ca indiferent ce ar vrea sa creada una lume, nu are decat sa creada ceea ce doreste.🙂

Sunt fericita, da sunt fericita si mandra in acelasi timp pentru ca Andra s-a gandit la mine si in urma concursului de pe facebook m-a ales pe mine, sau mai bine zis a ales declaratia de dragoste cu care eu am participat. Concursul s-a desfasurat astfel: oricine putea scrie o declaratie de dragoste la postarea Andrei si intra automat printre participanti. Cea mai frumoasa declaratie de dragoste, a castigat o tableta LG Pad 8.3.🙂 Din fericire eu am fost aceea si sunt mandra. Sunt mandra de mine, dar mai ales sunt mandra pentru ca imi place sa cred ca sunt cu adevarat cel mai mare fan al Andrei! Da stiu, mai sunt si altii mii si mii, ca doar nu-s eu aia cea mai tare. Dar si mai fericita sunt pentru ca prin cele intamplate parca mi s-a adeverit asa chestia asta…in fine nu cred ca „adeverit” e cuvantul cel mai potrivit, dar sunt sigura ca intelegeti voi ce vreau sa zic.🙂 E un fel de multumire sufleteasca pentru mine!❤ Aaa si voi carcotasilor sa nu va aud ca ziceti ca acum am postat poza cu Andra in stanga blogului meu, pentru ca toata lumea stie prea bine de cand e acolo!🙂

1536553_774921975858414_163850337_n

Ca sa va faceti asa o idee, despre cat de mare fan al Andrei sunt eu, am sa va spun ca zilnic (dar zilnic) ascult 99,9% doar melodiile Andrei (de la folclor, pana la colindele cantate de ea), zilnic ii citesc postarile, ii urmaresc aparitiile tv si radio, ii fredonez piesele (nu exista melodie a ei pe care sa nu o cunosc), ii comentez postarile, ii share-uiesc melodiile, postarile, iar daca pot, merg la concerte. Acest ultim lucru recunosc ca l-am facut cam rar, dar din pacate nu am avut prea multe ocazii ca sa pot fi prezenta la multele sale concerte.

Andra este idolul meu in materie de muzica, voce si nu numai! Asa cum am mai spus-o, din punctul meu de vedere, este cea mai buna voce din Romania! Dupa cum bine stiti despre mine, cant si eu si imi place tare, tare de tot muzica! Care ar fi visul meu? Sa va mai zic? Clar sa pot canta in duet cu Andra. Dar nu se stie niciodata ce ne rezerva viitorul si vreau sa raman optimista!🙂

Vreau sa le multumesc din nou tuturor prietenilor mei de pe Facebook care m-au sustinut si care m-au felicitat, sa ii multumesc Andrei pentru ca m-a ales pe mine, lui Catalin Maruta pentru ca s-a ocupat de detalii, si nu in ultimul rand „veveritei” Alina care a facut ca tableta sa ajunga acasa la mine. Sunt oameni minunati care se intereseaza atunci cand promit un lucru, care raspund la mesaje, la e-mailuri si mai ales la telefon!!!🙂

Si bineinteles, inchei cu declaratia de dragoste castigatoare:

” Rusu Vasile Cristian *vreau sarutarea ta* pentru ca *dragostea e tot ce ramane* *atata timp cat ma iubesti*! Tu esti un *colt de suflet* in care *inevitabil va fi bine* ori de cate ori *in noapte ma trezesc* alaturi de tine… *Eu as da* clipe din viata mea doar pentru ca dragostea noastra sa dureze o vesnicie si pentru ca eu sa raman *femeia* din viata ta! Asa ca te rog *iubeste-ma astazi iubeste-ma maine* pentru ca iubirea noastra sa dainuie vesnic!🙂 ♡ „

V-am pupat!

Noapte frumoasa!!!😉🙂

 

5 gânduri despre &8222;Happy, happy, happy inainte de sarbatori!&8221;

  1. In noaptea sfanta de Craciun lasa deoparte grijile si supararile. Deschide-ti inima si primeste un strop din binecuvantarea care se revarsa peste lume in aceasta noapte!

    Fie ca sarbatorile de anul acesta sa va umple sufletul de bucurie, incredere, speranta si iubire. Iar Mosul sa va aduca cele mai dorite si neasteptate cadouri voua si celor apropiati.
    Craciun fericit!

Lasă un răspuns

