Fungift.ro e cel mai tare!


Salutare!

Asa cum va promisesem acum ceva timp, iata ca m-am tinut de cuvant si in continuare am sa va prezint ceea ce mi-am achizitionat de pe cel mai minunat magazin online de cadouri. Dar inca nu…trebuie sa va mai tin un pic in suspans, nu-i asa?🙂

Hhhmmm, o sa va zic ca sunt tare fericita si ca nici de data asta Fungift.ro nu m-a dezamagit! Este un „site” serios, poti suna si te poti interesa in legatura cu ceea ce ai comandat…sau de ce nu chiar te poti razgandi, sau chiar poti suna pentru a schimba adresa de livrare a produselor tale. Cadoul comandat ajunge chiar la tine acasa, fara vreun fel de alte taxe suplimentare! Asa ca totul este simplu si foarte comod, dar mai mult decat atat, totul este si foarte ieftin si nu glumesc deloc cand spun asta!🙂

Si iata ce anume mi-am comandat eu🙂

2013-12-12 14.19.52

Se numeste colierul curcubeu despre care pot spune ca sunt tare mandra. E simpatic si dragut, se potriveste cu orice tinuta dar mai mult decat atat cu orice culoare.  :) Abia astept sa il port! Nu uitati de asemenea ca va puteti comanda si voi ceea ce va doriti, dar mai ales cadouri pentru cei dragi, deoarece nu trebuie sa ratati promotiile de Craciun!

banner_xmas2 copieSi pentru ca tot se apropie cu pasi repezi ziua impodobirii bradului de Craciun, ma gandeam sa va recomand un ornament luminos de Craciun, ce ziceti? Sunt foarte simpatice toate figurinele si sunt convinsa ca vor reusi sa va inveseleasca!🙂

Ornamente-luminoase-poza-t-D-n-ambient-402

 

Sau poate un memoclip bradut? Le puteti face o surpriza placuta colegilor de la birou accesorizand birourile lor cu astfel de cadouri.🙂

Memoclip-bradut-poza-t-D-n-memo-bradut-2-400

 

In speranta ca v-am convins sa cumparati cele mai interesante cadouri din cel mai tare magazin online de cadouri, va urez toate cele bune si o zi frumoasa! Poate cu mai multa zapadaaa!🙂

V-am pupat!

Numai bine!😉

 

Lasă un răspuns

