Without TV


994990_605864319475468_143771365_n

Salutare!

Asa cum va promiteam mai acum vreo 2 zile, iata ca ma reintorc cu un nou articol, de data asta mai personal asa…nu de alta dar am cam luat o pauza destul de lunga si cred ca unii dintre voi deja ma-njura.🙂 Si pentru ca orice text sau articol e frumos si corect sa aiba o introducere, am sa incep spunandu-va una alta despre timpul asta ce a trecut zic eu un pic asa cam aiurea…

De ce spun aiurea? E cam nasol cand treci asa tot timpul prin schimbari, fie ele mai mici sau mai mari. Si totusi in acelasi timp e si frumos. Ca doar asa zice o vorba din batrani „toate-s frumoase si pe toate le poti face atunci cand esti in putere si esti sanatos”.🙂 Fiindca daca nu esti sanatos, totul e in zadar si parca nimic nu se leaga. Si uite asa asteptam si asteptam ca noile planuri sa prinda contur si sa vedem cum o mai fi. Atata timp cat privim inainte plini de optimism si increzatori si atata timp cat vom fi intelepti, speram ca totul sa decurga bine.🙂

Pana una alta, asteptam sarbatorile alaturi de cei dragi si incercam sa ne bucuram de ele si de aceasta perioada, poate ceva mai mult decat in restul anului.😉

Dar sa revin la oile mele ca sa zic asa…desi credeam ca eu una nu voi sta niciodata fara sa ma uit macar putin la televizor, iata ca in perioada asta (cam de vreo luna de zile), exact asta fac: nu ma uit la televizor! Si acum vorbesc serios, nu o zic doar asa cum mai zic unii „bai nu ma mai uit la tv frate, gata” dar el are de fapt televizorul in camera si totusi il mai aprinde macar sa asculte ceva chiar daca nu se si uita la ceea ce asculta. Uite ca eu una in camera in care stau acum, am refuzat sa mai instalez televizorul. Habar nu am de ce! O sa ziceti acum, pai cred ca de fapt nu mai aveti televizoare suficiente prin casa si de asta. Nu, nu de asta pentru ca daca voiam il instalam. Am vrut oarecum sa ma testez pe mine, pentru ca tot timpul imi spuneam ca eu fara televizor nu pot sa supravietuiesc. Da, da ati auzit bine! Nu ca eram dependenta, dar trebuia sa ma uit zilnic la cate ceva chiar si in putinul timp liber pe care il aveam. Acum am tot timpul din lume si nu ma mai uit deloc!

Si ce sa zic? Uite ca n-am murit…nu stiu daca e bine sa nu te uiti sau daca e bine si nu vreau sa judec pe mine. Insa un lucru il stiu sigur: imi lipseste! Chiar daca nu vreau neaparat sa urmaresc ceva anume si nu imi bat capul, parca totusi ma mai gandesc din cand in cand „bai in seara asta am pierdut cutare emisiune, sau maine e cutare film si eu nu il vad”. Si uite ca de zile bune am mai vazut televizorul aprins doar cand mai treceam in vizita dintr-o camera in alta.🙂 Unii zic ca tv-ul e o mare prostie si ca nu ai la ce te uita. Eu zic ca nu-i chiar asa. Parca daca stii sa iti selectezi gusturile cat de cat, cam ai si la ce te uita. Nici sa fii asa rupt de lume si sa stai numai si numai pe net nu e chiar ok. Tot mai ai nevoie sa mai afli una alta si de la televizor. Ce pot sa va mai zic in mod sigur, e ca nu o sa imi fac un obicei din asta si ca o sa revin la televizorul din camera.🙂 Insa nu stiu exact cand. Nu-i graba. La mine e ceva de genul „ma daca e, bine…daca nu e, iarasi bine, nu-i musai.”

Uneori sunt plictisita si prefer sa citesc ceva decat sa stau sa ma uit la tv chiar daca stiu ca e ceva la care m-as fi uitat de obicei. Insa uneori am un chef nebun de tv. Acum depinde bineinteles de starea fiecaruia.

Tu ce parere ai? Televizorul e „prietenul” tau nelipsit zilnic? Sau e doar un fel de obicei/ritual?🙂

Nu uita sa vizitezi si aici DE PRIN VIATA ADUNATE si sa ma ajuti cu un LIKE!😉

O noapte frumoasa!!!

V-am pupat!😉

 

2 gânduri despre &8222;Without TV&8221;

Lasă un răspuns

