Brasov vs. Viena


Salutare!

Ia sa vedem de data asta, cati dintre voi aveti probleme cu inima? Nu, nu este o gluma, intrebam la modul serios. Si ce daca esti tanar, sau esti in varsta? Problemele cu inima nu trebuie niciodata neglijate, ba din contra ar trebui luate in seama la modul serios!

De ce am deschis acest subiect? E foarte simplu…am sa va povestesc ceva si de acest „ceva” as vrea sa ma leg, pentru a continua acest articol. In perioada petrecuta la Predeal, mi-a fost dat sa intalnesc foarte multi oameni cu diverse povesti de viata…printre ei, am intalnit si o familie din Bucuresti, cam pe la varsta de 70-75 de ani. Oamenii acestia veneau sa se cazeze la vila noastra nu neaparat pentru a-si petrecere concediul, ci mai exact, stateau de fiecare data vreo 2 zile pentru a le fi mai usor sa se deplaseze in Brasov la Clinicco.

imagine-noutati

Ce este Clinicco? 

Am aflat si eu din surse foarte sigure ca este cea mai buna clinica de la noi din tara care se ocupa doar cu tratarea afectiunilor inimii! De ce am scris in titlu vs. Viena? Deoarece multi romani au tendinta de a merge mai tot timpul in strainatate pentru a-si rezolva unele probleme mai grave. Au ajuns sa nu mai aiba incredere in doctorii de aici si in sistemul nostru sanitar. Foarte multi romani care trebuie sa se opereze pe inima aleg sa mearga in Viena, fara sa stie ca la noi in Romania, Clinicco este o optiune mult mai buna! Primul avantaj si cel mai la indemana este acela ca aici la tine in tara esti mult mai aproape decat de Viena. Apoi costurile nu sunt la fel de mari ca la ei, poti vorbi in limba ta cu tot personalul medical si ceea ce am apreciat cel mai mult este ca nicioata nu trebuie sa dai „atentii” in cadrul acestei clinici! De asemenea, calitatea actului medical este de acelasi rang ca si in Viena!

Este o clinica cu totul si cu totul speciala si cred ca ar trebui sa ne gandim mai bine la medicii din tara noastra si sa le oferim sansa sa ramana aici sa aiba grija de noi, nu sa mearga de fiecare data in strainatate! Asa ca de ce sa nu alegi Brasovul si Clinicco? In plus, Brasovul este un oras tare frumos, un oras sportiv, iar spitalul nostru de cardiologie CLINICCO este mult mai bun decat spitalele lor. In alta ordine de idei, Organizatia Mondiala a Sanatatii a nominalizat un spital in Brasov in 2013 la titlul de CEL MAI CURAT DIN EUROPA. 

Acum cu Clinicco scapi de toate problemele!

V-am pupat!

O seara frumoasa!

Lasă un răspuns

