Sa vorbim un pic si despre domni!


Salutare!

Nu imi doresc sa fiu pusa la coltul de rusine, ca sa zic asa…drept dovada am luat decizia de a vorbi putin si despre gusturile barbatilor si mai exact despre ceea ce le place sa poarte in materie de incaltaminte. Pentru ca am tot vorbit despre noi femeile si pentru ca v-am tot prezentat diverse magazine atat de imbracaminte cat si de incaltaminte, m-am gandit ca acest articol sa fie dedicat in special barbatilor!🙂

Nu stiu ce le place sa poarte sotilor sau iubitilor vostrii, insa despre al meu sot, va pot spune cu usurinta ca adora sa poarte pantofi sport barbati! De ce? E foarte simplu; doar pentru ca e genul acela mai sport, ii place lejeritatea, ii place sa se simta comod si in privinta hainelor pe care le poarta, dar si in privinta pantofilor. Tocmai de aceea, trebuie sa recunosc ca ii este destul de usor sa isi gaseasca ceea ce ii place in magazinul online pepper.ro. De fiecare data gaseste aici preturi acceptabile, o mare varietate de produse din care isi poate alege cu usurinta ceea ce ii place, dar si incredere! Din punctul nostru de vedere, acesta este un magazin la indemana tuturor celor ce le este greu sa umble prin oras, sa piarda timpul si sa „colinde” fara rost alte astfel de magazine.

Acum totul este simplu si usor! Fara pierdere de timp si bani cheltuiti aiurea, poti avea chiar la tine acasa modelul preferat!🙂

Bineinteles ca sunt atatia barbati carora le place sa poarte pantofi barbati casual, pe care de asemenea ii pot gasi in acest magazin la cele mai bune preturi. Dar sa ajungem si la cuvantul „elegant”. Recunosc ca nu ma prea caracterizeaza acest cuvant, insa pe de alta parte ador sa imi vad sotul imbracat astfel! De aceea m-am gandit sa va arat un model de pantof elegant care mie mi-a atras atentia!🙂

pantofi-eleganti-din-piele-naturala-9812-maron~7538813

pantofi barbati eleganti

 

Acestia sunt din piele naturala si sunt chiar la reducere! Ei costa in acest moment 244,30 ron, de la 349 ron! Deci asta inseamna o reducere de 30%. Ce parere aveti? Eu zic ca merita oricand sa-i faceti sotului dumneavoastra un astfel de cadou! Cu siguranta va fi foarte incantat sa poarte un astfel de model elegant, comod si de bun gust! Nu uitati ca toata gama de incaltaminte este pusa la dispozitia dumneavoastra si ca puteti apela oricand cu cea mai mare incredere la pepper.ro!

Numai bine!

V-am pupat!😉

Lasă un răspuns

