Despre experienta „Vila Soimul – Predeal”


Salutare!

Si iata ca ne „revedem” de pe meleaguri dobrogene🙂. Da, da ati vazut si ati auzit bine🙂. Sunt din nou acasa, pentru ca vorba aceea…unde e mai bine decat acasa? Am eu asa o vorba despre noi 2 (eu si sotul meu), umblam si ne mutam ca tiganul cu cortul🙂. Doar asa e frumos, nu? Cand te-ai hotarat sa urmezi un alt drum in viata pe care tu il consideri mai bun, nu cred ca ar trebui sa te tina nimic legat de un anumit loc. Cam asa am procedat si noi mai tot timpul, pentru ca de fiecare data ne-am dorit si am sperat la ceva mai bun si mai bun pentru noi. Apropos de asta, stati ca mi-am mai amintit un slogan care ni s-ar potrivi: „azi in Timisoara, maine-n toata tara”.🙂 Sau mai exact „maine-n toata lumea”.😉

Asa ca sprinteni si plini de speranta mergem inainte pentru a afla ce ne rezerva viitorul. Cu Dumnezeu inainte!😉

Dar sa revin la subiectul acestui „post”,  si anume timpul si toata experienta petrecute la Vila Soimul, vila din Predeal pe care eu si sotul meu am administrat-o. Sa fiu foarte sincera nici nu stiu cu ce sa incep…

As putea spune ca nu m-as fi asteptat in primul rand sa mai ajung sa ma mut si pe acolo. Chiar nu ma gandisem vreodata la acest lucru, desi noi mereu am preferat muntele si de fiecare data cand aveam ocazia, mai trageam cate o fuga prin munti. Si iata ca intr-un fel sau altul visul se implinise. De ce spun ca visul se implinise? Pentru ca noi chiar ne doream foarte mult ca intr-un fel sau altul sa ajungem sa locuim acolo, in acea zona. Foarte usor imi amintesc de ziua in care am aflat ca urmeaza sa ne mutam in Predeal; eram fericiti pana la Dumnezeu si inapoi si chiar nu glumesc cand spun asta!

565816_136013016550344_1780824551_n

O poza tare draga mie, asta pentru ca si asa se apropie iarna🙂

Ce a insemnat acest 1 an si aproape 2 luni petrecut la Vila Soimul? Extrem de mult! Am ramas cu o amintire frumoasa si o experienta si mai frumoasa! In ciuda faptului ca mai tot timpul eram extrem de ocupati si aveam foarte multe de facut, am reusit si pot sa zic ca am stiut de fapt, sa ne bucuram de fiecare moment petrecut acolo!

In primul rand pot sa spun ca am avut ocazia sa cunosc atat de multi oameni frumosi, cu povesti de viata care mai de care mai interesante, oameni mai buni, sau mai putin buni. In acelasi timp, multi, dar foarte multi dintre acesti oameni ne-au devenit prieteni, si cand spun prieteni nu o spun doar asa, ci la modul serios. Am invatat poate si mai mult decat stiam ce inseamna sa lucrezi cu omul, ce inseamna sa cunosti in fiecare zi caractere diferite, dar mai mult decat atat, am invatat sa facem fata unor situatii ce se dovedeau a fi diferite si pline de noutati in fiecare zi. Insa cel mai important lucru, din punctul meu de vedere, in ceea ce priveste lucrul cu omul, este modul in care stii sa te „pliezi” dupa fiecare caracter in parte. Trebuie sa ai rabdare cu fiecare in parte, sa stii sa il asculti pe fiecare, sa fii in asentimentul fiecaruia, sa il sustii indiferent daca esti sau nu de acord cu el intr-o anumita situatie, s.a.m.d. . Lucrurile acestea sunt foarte importante in comunicarea cu cel care iti calca pragul in fiecare zi. Sau mai pe scurt ” tonul face muzica” si cred ca ati inteles ce am vrut sa spun.🙂

Si totusi…aici intervine un alt aspect. Depinde mult daca toate lucrurile enumerate mai sus le faci jucand un teatru ieftin, sau daca chiar iti face placere sa intelegi anumiti oameni. Pentru mine, lucrul cu oamenii este ceva absolut normal pentru ca dintotdeauna am simtit nevoia de socializare. Tocmai de asta am sustinut si voi sustine ca tot ceea ce am facut acolo, am facut din pasiune, am facut cu drag si am pus suflet, tocmai pentru ca ne-am dorit ca acei oameni care ne calca pragul sa fie incantati si sa plece multumiti!🙂

Speram noi ca am si reusit…

Va recomand cu aceeasi caldura sa continuati sa va petreceti concediile si week-end-urile la Vila Soimul din Predeal, pentru ca merita! Chiar merita si cu siguranta voi reveni si eu de fiecare data cand voi avea ocazia!🙂

V-am pupat!😉

Lasă un răspuns

