Anemona are nevoie de ajutor!


Salutare!

Iata ca din nou ne intalnim cu un apel umanitar…probabil ca multora incepe sa li se para ciudat, sau poate unii zic ca deja blogul meu contine mereu astfel de anunturi. Iar eu am sa le raspund astfel: atata timp cat cineva solicita un astfel de ajutor si atata timp cat acesta este singurul ajutor pe care eu il pot oferi, am sa public astfel de articole de fiecare data. Mi-ar placea tare mult si as fi incantata sufleteste daca as putea oferi si ajutor in bani pentru astfel de cazuri. Dar asa cum bine stim cu totii, operatiile de care copiii cu probleme au nevoie, costa foarte mult pentru un om de rand. De aceea, as vrea sa-i las pe acei oameni care isi pot permite, rugandu-i sa faca un gest frumos pentru copiii cu probleme dar si pentru parintii acestora care sufera ingrozitor.

Dar sa  vorbim acum despre cazul Anemonei; Anemona are 4 anisori si este nevazatoare de la varsta de 6 luni. „A mai fost operata in SUA,  dar in luna mai am fost la control in Italia si din pacate medicii ne-au dat vestea trista ca Anemona mai are nevoie de inca o operatie deoarece muschii au inceput sa lucreze mult prea repede cat nu-i necesar, si i se desprinde retina. Din spusele medicului, de nu vom ajunge cu ea, risca sa se rupa de tot si s-o ia de la capat, lucru cel mai dureros pentru noi. Trebuia sa fim la operatie in luna iulie dar nu am reusit,  deoarece nu s-a strans suma necesara. Nu-mi doresc nimic pe lume decat ca Anemona sa-mi zica mami te vad si sa nu stea in intuneric. Daca ma credeti sin suflet va spun, caut oameni pe internet si le scriu povestea dar nimeni nu ne raspunde. Va rugam din suflet s-o ajutati cu cat puteti si daca doriti, sansa Anemonei sta in mainile dvs. Va rugam sa nu treceti cu vedere mesajul nostru .DOAMNE AJUTA!”

Acesta este primul mesaj pe care l-am primit din partea mamei Anemonei…este groaznic si stim cu totii vorba aia: „numai mama sa nu fii”… Cel doilea mesaj al doamnei suna cam asa:

„Multumim pentru raspuns si asta e un ajutor foarte mare pentru noi! ANEMONA a mai fost operata la ochisorul stang de 2 ori in ianuarie 2012 si pe 15 august 2012 . In urma celor doua operatii muschii i-au fost atrofiati. In 15 august a facut operatie din enzime din sangele mamei. In data de 18 mai 2013 s-a facut control in Italia. Medicii ne-au dat maxim 3 luni sa ajungem cu ea. Pe data de 31 iulie trebuia sa faca aceasta operatie dar din pacate nu am reusit. Suma pentru operatie este de 17.000 mii de dolari, din care am reusit sa strangem suma de 12.000 dar ne mai trebuie restul, plus cazare si drum. Ne-am dori foarte mult sa ajungem prin luna octombrie. Daca doriti sa ne ajutati va oferim si datele noastre:

Contul in lei este: RO77RNCB0252109051950002

 Euro: RO49RNCB0718109051950001

 NR. DE TEL. : 0730359528 SAU 0748434018.

Va multumim pentru ajutor! O seara binecuvantata va dorim !

481300_142832912539796_277179689_n

Asa ca oameni buni cu suflet mare, daca vedeti acest articol, nu ezitati sa contactati acesti parinti care sufera ingrozitor! 

Sanatate multa Anemona si sa dea Dumnezeu sa te faci bine!

V-am pupat!

4 gânduri despre &8222;Anemona are nevoie de ajutor!&8221;

  1. florea anemona zice:

    nu nu avem bmw domnule ADI nu va doresc sa ajungeti in situatia sa aveti un copil bolnav ca poate atunci nati mai judeca lumea nu stiti ce inseamna durerea de parinte .o zi buna va doresc

Lasă un răspuns

